کد خبر : 93622
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1402- 01: 22

فرمانده انتظامی رودبار خبر داد؛

توقیف خودروی حامل مواد مخدر صنعتی در رودبار

توقیف خودروی حامل مواد مخدر صنعتی در رودبار

فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه در بازرسی از خودرو پراید در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ عیسی روشن‌قلب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به سمت رشت به حرکات راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در بازرسی از این خودرو خبر داد و افزود: در این رابطه متهمان ۲۸ و ۳۹ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

وی با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر یکی از عوامل مهم و بسیار تاثیرگذار در روند ناامنی، فروپاشی بنیان خانواده، تزلزل فرد و از هم گسیختگی در جامعه است، اضافه کرد: معضل اعتیاد به موادمخدر مسئله‌ای جهانی است.

 

سرهنگ روشن قلب ضمن تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار