کد خبر : 97056
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402- 54: 20

فرمانده انتظامی رودبار خبر داد؛

کشف بیش از ۱۸ کیلو انواع مواد مخدر در رودبار/۶ نفر دستگیر شد

کشف بیش از ۱۸ کیلو انواع مواد مخدر در رودبار/۶ نفر دستگیر شد

فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۱۸ کیلو و ۷۵۳ گرم انواع مواد مخدر از معتادان متجاهر و فروشندگان مواد افیونی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ عیسی روشن‌قلب امروز شنبه در گفتگو با رسانه‌ها به اجرای طرح ۳ روزه برخورد با معتادان متجاهر و فروشندگان مواد مخدر در شهرستان رودبار اشاره کرد و گفت: در این طرح ۲۳ معتاد متجاهر جمع‌آوری، ۶ فروشنده مواد مخدر طی عملیات‌های جداگانه دستگیر و ۶ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک، ۱۲ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش و ۳ گرم شیشه کشف شد.

 

وی با بیان اینکه سال‌ها است که مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده افزود: مجموعه انتظامی خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار بیان داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه مواد مخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده می‌شود، ادامه داد: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتفاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار