کد خبر : 9088
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اسفند 1395- 46: 9

خدمات شایسته‌ای را در بحران برف به مردم رشت ارائه ندادیم

خدمات شایسته‌ای را در بحران برف به مردم رشت ارائه ندادیم

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: در بحران برف ما نتوانستیم خدماتی را که شایسته مردم رشت بود ارائه دهیم و اگر پیمانکاران بخش خصوصی ورود نمی‌کردند شاید بیشتر آسیب می‌دیدیم.

به گزارش گیلانستان ، محمود باقری خطیبانی در نشست خبری در رشت اظهار داشت: در بحران برف ما نتوانستیم خدماتی را که شایسته مردم بود ارائه دهیم و اگر پیمانکاران بخش خصوصی ورود نمی‌کردند شاید بیشتر آسیب می‌دیدیم.

باقری خطیبانی با اشاره به اینکه من گله‌ای نمی‌کنم چون وضع منابع ما در شهرداری همین بوده است گفت: از بودجه سال ۹۴ که ۶۵۰ میلیارد تومان بسته شده بود تنها ۵۱ درصدش محقق شد و امسال از ۸۵۰ میلیارد تومان بودجه ۳۶ درصد محقق شده که خود فشاری مضاعف است.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری غیرکارشناسی بسته می‌شود افزود: پروژه‌هایی که در شهر نیمه کاره است و پروژه‌های جدیدی که آغاز می‌شود سبب شده مشکلات مالی گریبانگیر شهرداری شده و هنوز مطالبات پاکبانان شهر و آتش‌نشانان در سال گذشته پرداخت نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: شعاری در مدیریت شهری راه افتاده است که “راه بیندازیم و جا بیندازیم” و چون با کمبود وقت مواجه هستیم از کیفیت بکاهیم در حالی که با این شعار بیشترین ضرر متوجه مردم است زیرا هزینه‌هایی که انجام می‌شود از جیب همین مردم است./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار