کد خبر : 101892
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1402- 41: 15

در جلسه علنی شورای رشت مطرح شد؛

سماکچی: اعضای شورا دنبال تبلیغات نیستند/ شفیعی: مالک داماش مشخص نیست

سماکچی: اعضای شورا دنبال تبلیغات نیستند/ شفیعی: مالک داماش مشخص نیست

.

به گزارش گیلانستان، محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در یکصدوسیزدهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با انتقاد از عدم پرداخت بسته‌های حمایتی یلدایی به کارگران شرکتی شهرداری رشت اظهار کرد: به واسطه شکایتی که در گذشته درخصوص اینگونه پرداخت‌ها صورت گرفت با رای دیوان این پرداخت‌ها متوقف شده است.

 

وی با بیان اینکه انتظار می‌رفت با توجه به تورم مالی از قشر کارگر، حمایت بیشتری صورت بگیرد، افزود: اعضای شورای رشت بارها به این موضوع تاکید داشتند و انتظار می‌رفت شهردار رشت از طریقی بسته‌های یلدایی برای کارگران شرکتی در نظر می‌گرفت.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تاکید کرد که از این پس در قراردادهایی که شهرداری رشت با شرکت‌های طرف قرارداد پیرامون امور پسماند، فضای سبز و غیره منعقد می‌کند حتما پرداخت بُن کارت‌های در راستای حمایت و قدردانی از زحمات کارگران شرکتی در مناسبت‌هایی همچون یلدا، سال نو و روز مرد قید شود تا به لحاظ قانونی مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

 

کارگرنیا با اشاره به اینکه یکی از شرکت‌ها طی تماس با بنده علت‌ عدم پرداخت بن کارت‌های یلدا را اعلام کرد، گفت: طی چند روز اخیر که پیگیر پرداخت بسته‌های یلدایی به کارگران شرکتی شهرداری رشت بودم، یکی از شرکت‌ها اعلام کرد که به واسطه جریمه سنگینی که اخیرا توسط مدیریت سازمان پسماند شهرداری رشت به این شرکت تحمیل شده به لحاظ مالی در تنگنا قرار دارد و چرایی این گونه اقدامات باید بررسی شود.

 

اعضای شورا به دنبال تبلیغات نیستند

 

محسن سماکچی عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ما نمایندگان مردم رشت هستیم، اظهار کرد: اعضای شورا به دنبال تبلیغات نیستند و در قراردادی که با شرکت‌ها منعقد شده این بخش قید نشده و باید این بخش اصلاح شود.

 

وی با بیان اینکه اعضای شورا دغدغه کارگران شهرداری رشت را دارند، افزود: باید طی سال آینده برای کارگران حتما این بسته‌های حمایتی پرداخت شود و اگر بر اساس رای دیوان هم موانعی وجود دارد می‌توانیم از طریق دیگر این اقدام را انجام دهیم.

 

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه تا زمان مشخص شدن و تعیین تکلیف وضعیت تیم داماش این پول مسکوت باقی بماند، تصریح کرد: شورا این پول را که به واقع متعلق به مردم رشت است با هدف کمک به داماش پرداخت می‌کند اما ممکن است پس از آن مالک دیگری برای این تیم بیاید و بنابراین معتقدم که در شرایط فعلی پرداخت این پول به داماش مسکوت بماند.

 

لایحه کمک مالی به تیم فوتبال داماش در جلسه شورا بررسی شد.

 

مالک داماش مشخص نیست

 

سید شمس شفیعی عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز با اشاره به اینکه مالک و مربی داماش مشخص نیست، اظهار کرد: از ردیف اعتباری که برای کمک به تیم‌های ورزشی توسط شورا اختصاص پیدا کرده، مبلغ یک میلیاردوپانصد میلیون تومان اعتبار باقی مانده است.

 

وی با بیان اینکه لایحه کمک مالی به تیم داماش را در کمیسیون بودجه شورای رشت بررسی کردیم، افزود: تصمیم نهایی در این باره در جلسه امروز شورا گرفته می‌شود.

 

به گزارش فارس، با موافقت اعضای شورای رشت، لایحه کمک مالی به تیم فوتبال داماش رشت به مدت ۲ ماه با هدف تعیین تکلیف وضعیت مالکیت آن تیم مسکوت باقی ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار