کد خبر : 95887
تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1402- 46: 1

کوچکی نژاد در نشست خبری:

شهرداری منابع لازم جهت اجرای همزمان پروژه‌های طرح میثاق را ندارد/ هیچ وقت از رسانه‌ها شکایت نکردم

شهرداری منابع لازم جهت اجرای همزمان پروژه‌های طرح میثاق را ندارد/ هیچ وقت از رسانه‌ها شکایت نکردم

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: با اینکه بارها در معرض انتقادات تند برخی خبرنگاران قرار گرفتم اما تا به امروز از هیچ رسانه ای شکایت نکرده ام.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، جبار کوچکی نژاد روز پنجشنبه در نشستی با جمعی از اصحاب رسانه استان گیلان آخرین اقدامات مجلس در هفته‌های اخیر را پیگیری برنامه هفتم عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر در مجلس برنامه هفتم توسعه کشور در حال تدوین است و در این برنامه به مسائل فرهنگی، اقتصادی، تولید و خدمات پرداخته شده که از روز شنبه بر روی بخش فرهنگ کار می شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نگران کننده شالیکاران خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا با هر اهرم فشار نظیر استیضاح و طرح سوال، مسئله واردات برنج در فصل برداشت که سبب نگرانی کشاورزان شده است را متوقف کنیم.

وی افزود: در حال حاضر ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تن برنج تولید می‌شود و ۴۰۰ هزار تن کمبود داریم که آن هم طبق قانون زمان واردات مشخص است که دولت رعایت نکرده است.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه دولت در زمینه اجرا بسیار ضعیف عمل میکند، اظهار کرد: در بحث انتصابات دولت در منطقه آزاد به وزیر اقتصاد آقای خاندوزی گفتم که نوع انتصابات سما درست نیست و این جای تاسف دارد.

وی با بیان اینکه مگر می‌شود در یک دوره از دولت ، ۴ مدیر برای یک دستگاه منصوب شود ادامه داد: ما انتظار داشتیم که دولت ثبات مدیریتی داشته باشد اما شاهد آن هستیم که مدام در حال تغییر مدیران کل و روسای سازمان‌ها هستند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به نقشه شوم دشمنان و تلاش ناکامشان جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: هر فردی در ایام اغتشاشات عامدانه به مردم و اموال عمومی آسیب زد باید مجازات شود.

وی با اشاره به پروژه های عمرانی شهرداری رشت جهت کاهش ترافیک ابراز نمود: در جلسه ای به شهردار گفتم که از طرح “میثاق” حمایت میکنم ولی نباید فراموش کنند که شهرداری منابع مالی لازم جهت اجرای همزمان این ۱۲ پروژه را ندارد و اینطور هم نشود که کلنگ پروژه ها بر زمین زده شده اما بعد از مدتی شاهد توقف پروژه ها باشیم.

کوچکی نژاد پیگیری هایش در مباحث مالی صندوق های وابسته به دولت را مورد اشاره قرار داد و گفت: از صندوق ذخیره فرهنگیان اخیرا گزارشی برایمان آمده که فاجعه است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با اینکه در دوران نمایندگی مجلس بارها در معرض انتقادات تند برخی خبرنگاران قرار گرفتم اما تا به امروز از هیچ رسانه ای شکایت نکرده ام.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد جمعه , ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

شورا نشینان در فکر جایگزینی شهردار باشند تا با رفتن آقای شوقی ، مثل ادوار گذشته شهر رشت ماه‌ها بدون شهردار نباشد.
این نیز رفتنی است

رفتن به نوار ابزار