کد خبر : 103660
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1402- 42: 15

فرصت ۷ روزه دادگستری گیلان به منابع طبیعی درباره زمین‌های چاف و چمخاله

فرصت ۷ روزه دادگستری گیلان به منابع طبیعی درباره زمین‌های چاف و چمخاله

رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید بر رفع مشکل مردم گفت: با رعایت تمامی مقررات و ضوابط قانونی، اداره کل منابع طبیعی گیلان جهت بررسی قطعات برگ تشخیص چاف و چمخاله باید نقشه کاداستر اراضی ساحلی را ظرف یک هفته به دبیرخانه کمیسیون رفع تداخلات ارائه و کمیسیون، مطابق ضوابط و اختیارات، مشکلات پدید آمده را برای مردم حل کند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری گیلان امروز در نشست رفع مشکلات اراضی چاف و چمخاله با تاکید بر رفع مشکل مردم این منطقه اظهار کرد: در خصوص اراضی مستحدث با توجه به مقررات حاکم و اجرای قوانین اصلاحات ارضی و نظرات کارشناسی تصمیم گیری شود.

 

به گفته وی، با رعایت تمامی مقررات، ضوابط قانونی، بازخوانی قوانین و اظهار نظر کارشناسان، اداره کل منابع طبیعی استان گیلان جهت بررسی قطعات برگ تشخیص چاف و چمخاله باید نقشه کاداستر اراضی ساحلی را ظرف یک هفته به دبیرخانه کمیسیون رفع تداخلات ارائه و کمیسیون، مطابق ضوابط و اختیارات، مشکلات پدید آمده را برای مردم حل کند.

 

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه در مورد پلاک‌های مشمول کمیسیون رفع تداخلات باید تجدید نظر صورت گیرد، گفت: پلاک‌هایی که تحت اجرای مقررات اصلاحات ارضی و ملی شدن اراضی بوده‌اند نیز مشمول کمیسیون رفع تداخلات گردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار