کد خبر : 94540
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402- 55: 21

شهردار رشت تاکید کرد؛

لزوم تبلیغات محیطی در راستای فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا

لزوم تبلیغات محیطی در راستای فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا

شهردار رشت بر لزوم تبلیغات محیطی در راستای فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا تاکید کرد.

به گزارش گیلانستان، رحیم شوقی امروز شنبه در نود و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی رشت اظهار کرد: دغدغه مندی پارلمان محلی رشت در حوزه پسماند در پیشبرد و تسریع ساماندهی این بخش بسیار اثرگذار بوده است.

 

شوقی با اشاره به فراخوان رفع مشکل پسماند خشک رشت، گفت: چندین مجموعه در این فراخوان شرکت کردند و قرارداد همکاری با شرکت منتخب انجام شد و امیدوارم این اقدام فرهنگی به نتایج مطلوب برسد.

 

شهردار رشت با تاکید بر لزوم تبلیغات محیطی در راستای فرهنگ سازی تفکیک از مبدا افزود: با فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی می‌توان فرهنگ تفکیک از مبدا را در بین شهروندان نهادینه کرد.

 

«علیرضا تاج شهرستانی» عضو شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه با اشاره به برگزاری جشن بزرگ غدیر در پیاده راه فرهنگی این شهر افزود: برگزاری ضیافت یک کیلومتری عید غدیر خم در پیاده راه یک عملکرد ماندگار و زیبای فرهنگی برای رشت بود.

 

وی با تقدیر از متولیان برگزاری جشن غدیر در رشت افزود: هدف از برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی، ایجاد روحیه نشاط شهروندی، پایبندی به باورهای دینی و نمودی از فرهنگ اصیل شهر رشت است و نظم و هماهنگی در اجرای این مراسم ملموس بود.

 

عضو شورای اسلامی رشت با بیان اینکه زیرساخت لازمه فرهنگ است، گفت: ارتقای فرهنگی رشت با تقویت زیرساخت‌ها محقق می‌شود.

 

تاج شهرستانی با اشاره به مصوبات دومین مجمع مشورتی رؤسای کمسیون‌های فرهنگی کلان شهرهای کشور، بیان کرد: در این جلسه مقرر شد مجمع رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی کشور به شکل جداگانه از دبیرخانه شهرهای حماسه ساز در تهران راه اندازی شود.

 

وی با بیان اینکه مصوبات این دبیرخانه جهت تأیید نهایی به شورای عالی استان‌ها ارسال می‌شود، افزود: هدف از برگزاری مجمع مشورتی رؤسای کمیسیون فرهنگی کشور تبادل نظر به منظور دستیابی به عرصه‌های فرهنگی خلاقانه و شهروند محور است و امیدواریم این تعاملات خروجی‌هایی در جهت ایجاد رفاه اجتماعی و رونق اقتصادی برای شهروندان کلانشهرهای کشور در پی داشته باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار