کد خبر : 95480
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402- 00: 12

رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

«مبارزه با فساد» برجسته‌ترین اقدام دادگستری گیلان

«مبارزه با فساد» برجسته‌ترین اقدام دادگستری گیلان

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به خدمات ارزنده دستگاه قضا در اجرای عدالت و استیفای حقوق مردم، گفت: مبارزه با فساد یکی از برجسته‌ترین اقدامات مجموعه دادگستری کل طی سال‌های اخیر بوده است.

به گزارش گیلانستان، سیدعلی آقازاده، رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان در سالن همایش‌های امام خمینی (ره) دادگستری کل با تقدیر از تلاش‌های مجموعه دادگستری کل طی سال‌های اخیر، اظهار کرد: مبارزه با فساد یکی از برجسته‌ترین اقدامات مجموعه دادگستری کل طی سال‌های اخیر بوده است.

 

وی با اشاره به تلاش‌های دستگاه قضا به اجرای عدالت و استیفای حقوق مردم، افزود: نه تنها در اجرای عدالت بلکه فسادهای مالی و ملکی که حتی ۲۰ سال پیش رخ داده بود را مجموعه دادگستری کل استان احیا کرده است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شجاعت در اقدام و حسن عملکرد دستگاه قضا، گفت: وجود مدیران مؤمن، انقلابی و دست پاک در مجموعه قضایی کشور موحب شده تا امنیت ایران در منطقه زبان‌زد باشد.

 

به گزارش فارس؛ چندی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی را به سِمت ریاست کل دادگستری استان گیلان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب و جایگزین حجت‌الاسلام خلیلی کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار