کد خبر : 78836
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1401- 32: 0

پس از ۶ سال دوری از لیگ برتر؛

ملوان انزلی قهرمان لیگ دسته یک کشور شد

ملوان انزلی قهرمان لیگ دسته یک کشور شد

ملوان بندرانزلی پس از پیروزی در هفته آخر لیگ یک به مقام قهرمانی جام آزادگان رسید.

به گزارش گیلانستان، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) و از هفته سی و چهارم این دوره از رقابت‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ عصر سه شنبه در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم فوتبال ویستاتوربین تهران بود.

بازی دوتیم ملوان و ویستا توربین به دلیل برگزاری همزمان بازی‌های مس کرمان و ملوان به عنوان مدعیان قهرمانی با ۵ دقیقه تأخیر آغاز شد و ملوانان از همان ابتدای بازی حمله از جناحین به سمت دروازه تیم مهمان را در دستور کار قرار دادند.

بازی با حملات همه جانبه ملوانان ادامه یافت و بازیکنان تیم ویستاتوربین نیز نتوانستند از ضد حملات خود بهره‌ای ببرند تا اینکه در دقیقه ۴۰ بازی و روی حمله بازیکنان ملوان حمید کاظمی بازیکن شماره ۱۰ ملوانان گل نخست این دیدار را به ثمر رساند.

با وجود حملات متعدد ملوانان و استفاده تیم مهمان از ضد حملات بازی در نهایت با همان تک گل ملوانان به پایان رسید و تیم‌ملوان بندر انزلی توانست پس از ۶ سال حضور در لیگ یک، علاوه بر کسب جواز حضور در لیگ برتر عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور را از آن خود کند.

استاندار گیلان، نماینده انزلی در مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، فرماندار شهرستان و سایر مسئولین نیز از نزدیک این بازی را تماشا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار