کد خبر : 90947
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 فروردین 1402- 34: 14

نماینده رشت و خمام در مجلس:

نقدینگی مردم باید به سمت تولید و اجرای پروژه ها هدایت شود

نقدینگی مردم باید به سمت تولید و اجرای پروژه ها هدایت شود

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به وجود نقدینگی بالا در دست مردم گفت: این نقدینگی باید به سمت تولید و اجرای پروژه ها هدایت شود.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد ظهر پنج شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان رشت با اشاره به وجود نقدینگی بالا در دست مردم، هدایت آن به سمت تولید و انجام پروژه‌ها را گامی مهم و اساسی در روند توسعه کشور دانست.

 

وی افزود: مسئله فاضلاب بحرانی‌ترین مسئله شهر رشت است که با توجه به نگاه ویژه‌ای که دولت و مجلس به این موضوع دارند و همکاری دستگاه‌ها، کنترل و بهبود خواهد یافت.

 

کوچکی‌نژاد با اشاره به برنامه‌ریزی برای تأمین ترانس، تیرهای برق و کابل خودنگهدار مورد تقاضا در شهرستان رشت، گفت: در سال ۱۴۰۲ شاهد تحول مثبت در تقویت شبکه توزیع برق رشت خواهیم بود.

 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، لازمه تسریع در اجرای پروژه‌های مهم شهرستان را بهره مندی آنها از ردیف اعتبارات ملی عنوان و اضافه کرد: در تلاش هستیم تا با تکمیل مراحل مطالعاتی و رعایت دیگر موارد قانونی، ۱۷ پروژه مهم شهرستان مانند ایجاد کنارگذر چندین شهر، احداث دهکده ورزشی، پژوهشکده محیط زیست، توسعه بقعه خواهر امام (س)، بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی، مؤسسه تاس ماهیان خزری و رینگ ۹۰ متری را در ردیف پروژه‌های برخوردار از اعتبارات ملی قرار دهیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار