کد خبر : 95490
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402- 08: 12

معاون اول رئیس قوه قضائیه در رشت:

نقشه دشمن علیه ایرانیان پس از حضور عاشورایی مردم

نقشه دشمن علیه ایرانیان پس از حضور عاشورایی مردم

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به ناکامی دشمن از اجتماعات و حضور پرشکوه مردم در دهه نخست ماه محرم در خیابان‌ها، گفت: دشمن علاوه بر انشقاق در جامعه در تلاش است تا با رصد دقیق صحنه، میدان‌های پیش‌روی کشور از جمله انتخابات مجلس را به چالش بکشد.

به گزارش گیلانستان، محمد مصدق کهنموئی معاون اول رئیس قوه قضائیه صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان گیلان در سالن همایش‌های امام خمینی (ره) دادگستری کل استان یکی از مسایل مهم در حفظ و دین را داشتن بصیرت دانست و اظهار کرد: بصیرت مانع انحراف انسان در زندگی می‌شود.

 

وی با اشاره به حادثه غدیر و ابلاغ پیام رسول ختمی مرتبت، افزود: پیامبر جانشینی امیرالمومنین (ع) را به خاص و عام ابلاغ کرد اما به دلیل نداشتن بصیرت، در سقیفه این پیام رسول خدا نادیده گرفته شد.

 

معاون اول رئیس قوه قضائیه، تنها شاخصه بصیرت در دوران کنونی را پیروی از رهبری معظم انقلاب دانست و گفت: امام حسین علیه‌السلام برای اینکه دین و شریعت پیامبر بماند، سر و دست و جان خود را فدا کرد و حماسه عاشورا ماندگار شد.

 

مصدق با اشاره به تلاش دشمن در اتاق فکرهای خارج علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد: اجتماعات و حضور پرشکوه مردم در دهه نخست ماه محرم در خیابان‌ها، تمام رشته‌های اتاق فکر دشمن را پاره و نقشه های شوم آن‌ها را گسست.

 

وی با اشاره به قرارگیری دستگاه قضایی در کنار مردم، افزود: آنچه امروزه لازم است تبیین جهاد و اقدامات خادمان مردم در دستگاه قضایی است.

 

معاون اول رئیس قوه قضائیه با اشاره به تلاش دشمن در راستای ایجاد اختلاف و افتراق بین مردم و مسؤولان‌، گفت: دشمن علاوه بر انشقاق در جامعه در تلاش است تا با رصد دقیق صحنه، میدان‌های پیش‌روی کشور از جمله انتخابات مجلس شورای اسلامی را به چالش بکشد.

 

به گزارش فارس، در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام خلیلی، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی به عنوان رئیس کل دادگستری استان گیلان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان معارفه شد.

 

حجت‌الاسلام خلیلی نیز چندی پیش رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب و معارفه شده بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار