کد خبر : 70610
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهریور 1400- 33: 17

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان:

۶ گیلانی به رقابت های ملی مهارت فناوری اطلاعات راه یافتند

۶ گیلانی به رقابت های ملی مهارت فناوری اطلاعات راه یافتند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان گفت: ۶ نفر از گیلان در رشته‌ های فناوری اطلاعات و ارتباطات به مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت راه یافتند.

محمد حسینی  اظهار داشت: مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقه های ملی مهارت در رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات همزمان با سراسر کشور به صورت مجازی برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت ها امیرحسین خوشکام در رشته امنیت سایبری، علیرضا اعرابی و سیدآریا بشیری در رشته توسعه نرم افزارهای موبایل، مبین نامور دریاسری، آروین بهمنیار و علی دوستی در رشته مدیریت سیستم های تحت شبکه به مرحله‌ نهایی کشوری این دوره از مسابقه ها راه یافتند.

حسینی با بیان اینکه مرحله‌ کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد، گفت: این مسابقه ها با هدف انتخاب اعضای تیم ملی مهارت برای اعزام به مسابقه های جهانی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان  با اشاره به برگزاری مسابقه های جهانی مهارت در سال آینده میلادی به میزبانی شهر شانگهای چین اضافه کرد: نفرات برگزیده مرحله کشوری به مسابقه های ملی مهارت برای شرکت در اردو به منظور اعزام به مرحله جهانی انتخاب می شوند و نفر برگزیده اردو به مرحله جهانی راه می یابد.

مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و ۸۰۰ آموزشگاه آزاد با همکاری بخش خصوصی برای ارائه آموزش های مهارتی در گیلان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار