کد خبر : 26273
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 خرداد 1397- 36: 10

از “کوکتل مولوتف” تا “اسپری رنگ” در رشت/ چرا جنایات سال‌های ۸۸ و ۹۶ در کشتار مردم را خلاف قانون نمی‌دانید؟!

از “کوکتل مولوتف” تا “اسپری رنگ” در رشت/ چرا جنایات سال‌های ۸۸ و ۹۶ در کشتار مردم را خلاف قانون نمی‌دانید؟!

شماها که هم در سال ۸۸ و هم ۹۶ نشان دادید آخر تندروی و بی فرهنگی و آسیب زدن به هویت فرهنگی و میراث ملی هستید.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان/ رضا محمدی: چند روز پیش که به علت کمکاری شهرداری رشت و عدم سیاه پوش شدن مناسب شهر رشت علی الخصوص بافت مرکزی، تجمع اعتراضی صورت گرفت و با اسپری دیوار ساختمان شهرداری شعار نویسی شد، تعداد زیادی از عزیزان روشنفکر داد و بیداد راه انداختند که آی هویت تاریخی ، وای میراث فرهنگی ، آخ بی قانونی ،چرا کسی جلوی این تندروها را نمیگیرد ،اینان گردن کلفتند ، چرا کسی شکایت نمیکند، با این حرکت رشت در چشم گردشگران خار و ذلیل شد بگیرید ، ببندید ،بزنید و …

اما گلچین روزگار عجب خوش سلیقه است؛

این تحرکات دقیقا چند روز بعد از سالگرد فتنه ۸۸ ، همان فتنه‌ای که بزرگترین، خشن ترین و زیانبارترین سمبل قانون شکنی و تندروی در ایران رقم خورد.

جنایاتی که آقایان بازنده انتخابات به سرکردگی جریانهای کارگزاران و اصلاحات در کشور به راه انداختند، بیش از ۸ ماه کشور را درگیر خشونت و تشنج کرده، استرس را به تمام اجزای زندگی مردم وارد نموده و ماه ها آرامش را از مردم سلب کردند و باعث شدند بی سابقه ترین تحریم ها علیه ایران کلید بخورد، تا توانستند با همکاری مجامع بین المللی به کشور فشار آوردند.

آنان انواع پالس ها را برای صدور قطعنامه های رنگارنگ به سازمانهای جهانی ارسال کردند، با تاسیس واحدهای پولی و مالی اقدام به اختلاس، پولشویی، دلال بازی و… کردند و از این طریق اقتصاد مریض کشور را به چالش کشیده و دشمنان خارجی را برای ضربه زدن به کشور مشتاق کردند.

تعدادی از بهترین جوانان کشور را به خاک و خون کشیده و نظام انتخابات کشور را که بارها هم طیفهای خودشان در آن انتخاب شده و به مجلس و دولت رسیده بودند را محکوم به تقلب کردند.

نفاقی بزرگ را در دل مردم نسبت به نظرات سیاسی مخالف ایجاد کرده و تمامی حرمتها را زیر پا گذاشتند و باعث تباه شدن آینده بسیاری از جوانانی شدند که به آنها اعتماد کرده بودند و برای رسیدن خودشان به قدرت جوانان را طمعه قرار دادند.

و…

حالا باید به این عزیزان بگوئیم :

آقاجان! شماها که هم در سال ۸۸ و هم ۹۶ نشان دادید آخر تندروی و بی فرهنگی و آسیب زدن به هویت فرهنگی و میراث ملی هستید؛ شما و هم طیف‌هایتان که به شدت سعی کردید کشور بزرگ ایران را در دنیا خار و ذلیل کنید.

اسپری رنگ و نوشتن ۲ خط شعار بر دیوار ساختمان شهرداری آنهم در دفاع از امام راحل و انقلاب اسلامی، هرچقدر هم که خلاف باشد، از تندروی دوستان ضد انقلاب و ضد دین شما که از میله‌های داغ، سنگ، کوکتل مولوتف، آتش و گلوله برای کشتن مردم و هدف قرار دادن اصل نظام استفاده می‌کردند که بیشتر نیست.

حال که واکنش چندجوان رشتی به کم‌کاری شهرداری در تعظیم شعائر اسلام را اینقدر محکوم کرده و داد و فریاد به راه می‌اندازید، پس چرا در سالهای ۸۸ و ۹۶ که کشور و حتی همین شهر رشت آماج حملات منافقین و ضدانقلاب در شعارنویسی‌های روزانه بر دیواره‌های کوچه‌های شهر قرار گرفته بود، سکوت کرده و به نوعی لال شده بودید؟! آیا این نوع رفتارها را تخریب اموال عمومی و ضرر به بیت المال نمی دانید؟!!!

پس لطفا القاب شایسته خودتان را به جریان دلسوز و انقلابی شهر نسبت ندهید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار