کد خبر : 70224
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهریور 1400- 55: 11

امام جمعه بندرانزلی تاکید کرد:

در انتخاب شهردار دقت کنید/ انزلی موش آزمایشگاهی برخی جریانات سیاسی و فشارهای بیرونی نیست

در انتخاب شهردار دقت کنید/ انزلی موش آزمایشگاهی برخی جریانات سیاسی و فشارهای بیرونی نیست

.

به گزارش گیلانستان امام جمعه بندرانزلی در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: تاریخ صحنه اتفاقات و حوادث مختلفی است که در همه آنها برای انسان‌های مومن و اهل فهم و ذکاوت عبرت‌هایی وجود دارد.
حوادث آوردن اهل بیت(ع) به کوفه و شام مملو از درس‌ها و عبرت‌هاست.
این شرایطی که برای اهل بیت(ع) پدید آمد نتیجه انحرافی است که در نظام اسلامی پس از پیامبر اکرم(ص) پدید آمد یعنی حاکمیت ناصالحان و نااهلان در سطوح مختلف جامعه اسلامی؛ کسانی که اعتقاد به دین و اسلام نداشتند اما ظاهر را حفظ می‌کردند، نماز می‌خواندند، حتی امام جماعت مردم بودند و خودشان را خلیفه پیامبر می‌دانستند.
در انقلاب هم اگر خدای نکرده اهمال و تعلل شود شاهد اینگونه اتفاقات خواهیم بود کما اینکه در برخی از دوره‌ها این خطرات را دیدیم.
امروز بازسازی انقلابی عرصه‌های مدیریتی در همه بخش‌ها که مطالبه و خواسته رهبر معظم انقلاب می‌باشد یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید با سرعت و دقت در جامعه ما انجام شود.
نمی‌شود توقع داشته باشیم بعضی از سطوح مدیریتی با طرز تفکر جریان قبلی امروز برای ما کار انقلابی کنند!
بعضی از دولت‌ها خواستند وجهه دموکراتیک بگیرند و بگویند ما با نیروهای طیف مقابل هم می‌توانیم کار کنیم، کار کردند و همین‌‌ها به آن‌ها ضربه زدند!
دولت سیزدهم باید تحول انقلابی در همه سطوح مدیریتی نظام اسلامی را ایجاد کند تا کشور در مسیر انقلاب پیش برود.
مدیرانی انتخاب شوند که هم انقلابی هم آزموده باشند و کلاه سرمان نرود که کسی به اسم انقلابی بیاید و کار غیرانقلابی انجام دهد.
امروز حقانیت جبهه مقاومت بیشتر از هر روزی در عرصه بین‌الملل، منطقه و کشور خودمان روشن است.
امروز که قوای سه گانه در مسیر انقلاب، تحول‌آفرینی، ایستادگی و مقاومت حرکت می‌کنند با همان تقابل رسانه‌ای استکبارجهانی، تحریف و شبهه‌افکنی و شیطنت مواجه هستیم که باید با هوشیاری و آگاهی بخشی نگذاریم دشمنان و ایادی داخلی آن‌ها نسبت به مسببین وضع موجود پنهان‌کاری و تحریف کنند.
آقایان محترم شورای شهر در انتخاب شهردار توجه کنند! ما حرف‌هایی داریم و مردم هم نگرانی‌هایی دارند، خلاصه اینکه کسی باید سکان شهرداری شهر را در این شرایط برعهده بگیرد که همراه با جریان انقلابی تحول آفرین باشد.
مراقب افرادی که سوابق روشنی ندارند – نمی‌خواهم بگویم مشکل دارند – باشید، نه شما آدم‌های بی‌تجربه‌ای هستید و نه شرایط جامعه تحمل این را دارد که شهر و اداره شهر موش آزمایشگاه برخی افراد، جریانات سیاسی، فشارهای بیرونی و درونی و خرج کردن‌ها شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار