کد خبر : 78668
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 خرداد 1401- 03: 13

کوچکی‌نژاد هشدار داد:

احتمال وقوع فاجعه‌ای سهمگین‌تر از متروپل آبادان در رشت

احتمال وقوع فاجعه‌ای سهمگین‌تر از متروپل آبادان در رشت

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی از تکرار فاجعه مترو پل‌ها در گیلان یکی پس از دیگری هشدار داد .

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی در نشست هماهنگی با تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان در سالن اجلاس دیوان محاسبات استان از آغاز به کار فعالیت دانشگاه شهید رجایی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: راه‌اندازی دانشگاه شهید رجایی را مدیرکل آموزش‌وپرورش به‌عنوان یک امتیاز کشوری جدی بگیرد.

وی با بیان اینکه در مسکن مهر ما همچنان بحران داریم، افزود: یکی از بحران‌های موجود در مسکن مهر، مسئله آموزش است که مدارس بسیار پرازدحام هستند درحالی‌که یک بخش خصوصی آمادگی احداث مدرسه بزرگ را دارد و نیازمند حمایت است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت همکاری و حمایت بیشتر از دانشگاه علوم پزشکی گیلان تأکید کرد و گفت: علوم پزشکی گیلان حرکت‌های بسیار بزرگی را در جهت توسعه و پیشرفت شروع کرده و باید بیشتر به آن کمک شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح در دست احداث بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی لاکان رشت، گفت: شرکت ساخت راه و ابنیه وزارت راه مایل به دریافت وام جهت تکمیل این طرح بزرگ است که در صورت بهره‌برداری از آن، این نخستین بیمارستان جنرال در استان خواهد بود.

وی از تکرار فاجعه مترو پل‌ها در گیلان یکی پس از دیگری هشدار داد و افزود: قانون بودجه یک سال اجازه داده تا زمین‌های نسقی بتوانند از خدمات شرکت‌های برق، آب و گاز بهره‌مند شوند اما ما شاهدیم که ساختمان‌های بعضاً چندین طبقه بدون داشتن حداقل استاندارها در حال احداث است که در صورت تداوم این رویه اتفاقی به‌مراتب سهمگین‌تر از مترو پل آبادان در انتظار گیلانیان به‌ویژه شهروندان رشتی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار