کد خبر : 12029
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396- 09: 22

از عمامه گذاری توسط یکی از اعضای شورای شهر تا اختلاف اصلاح طلبان در چیدن لیست ائتلاف/ پرداخت هزینه قلیان جوانان توسط یک کاندیدا

از عمامه گذاری توسط یکی از اعضای شورای شهر تا اختلاف اصلاح طلبان در چیدن لیست ائتلاف/ پرداخت هزینه قلیان جوانان توسط یک کاندیدا

اولین بسته شنیده های انتخاباتی گیلانستان با موضوعات اهدای عمامه به طلاب، اختلاف در جبهه اصلاح طلبان، پرداخت هزینه قلیان جوانان و… منتشر شد.

به گزارش سرویس سیاسی گیلانستان، اولین بسته شنیده های انتخاباتی گیلانستان منتشر شد:

  • شنیده شده است یکی از اعضای فعلی شورای شهر رشت در اقدامی عجیب عده ای از روحانیون و طلاب جوان رشت را به صرف ناهار در یکی از رستوران های حاشیه شهر جمع و پس از اطعام ناهار به هرکدام از حاضرین “عمامه” ای هدیه نمود و از آنان درخواست کرد در انتخابات کمکش نمایند. گفتنی است این حرکت مورد اعتراض برخی از طلاب گردیده و احتمال خط خوردن نام این کاندیدا از بعضی ائتلافات را قوت داد.
  • شنیده شده است یکی از نامزدهای انتخابات شورای شرق گیلان با حضور در قلیانسرا، هزینه مصرف قلیان همه افرادی که آنجا حضور داشتند را پرداخت نمود و به آنان قول داد بعد از انتخابات حمایتشان خواهد کرد.
  • از غرب گیلان نیز شنیده شده است یکی از فرمانداران که سوابق ارزنده ای در فتنه ۸۸ داشت!، به شدت دنبال مهندسی انتخابات به نفع جریان و حزب مورد علاقه اش می باشد.
  • شنیده شده یکی از نامزدهای شورای رشت در برخی محافل به ضرس قاطع اعلام می نماید که بیش از ۱۰۰ هزار حامی دارد و می خواهد رکورد انتخابات را بشکند.
  •  از جبهه اصلاح طلبان نیز شنیده شده که اختلاف زیادی در بستن لیست ائتلاف میانشان شکل گرفته است؛ زیرا قبل از نام نویسی احساس می کردند که عده ای رد صلاحیت خواهند شد و به همین دلیل تعداد بالایی اقدام به ثبت نام کردند. حال اکنون که اکثرا تایید صلاحیت شده اند، گویا حاضر به انصراف نبوده و خواهان ماندن تا پایان انتخابات هستند و این موضوع موجب ریزش آرای اصلاح طلبان در انتخابات خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار