کد خبر : 5311
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1395- 45: 23

امروزه ۴۶ میلیون برده در عصر مدرن در اروپا وجود دارد

امروزه ۴۶ میلیون برده در عصر مدرن در اروپا وجود دارد

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروزه ۴۶ میلیون برده در عصر مدرن در اروپا وجود دارد و ۳۶۵ میلیون کودک از امکانات تحصیلی در اروپا محروم هستند.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رضا رمضانی گیلانی در موسسه تعلیم قرآن شهید بهشتی با بیان اینکه در قرآن مجید سه نوع آداب داوری وجود دارد گفت: همانگونه که برای درمان بیماری های انسان کلینیک هایی دایر است برای رفع مشکلات روحی و روانی و تقویت آن نیز باید کلینیک های رفع بحران هویت دائر کنند.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ با اشاره به بیکاری و اشتغال که بدترین بحران بی هویتی است افزود: برای به دست آوردن این هویت به زبان قرآن متوسل شد.

وی با بیان اینکه زبان قرآن، زبان عقل و فطرت است و هرآنچه که در قرآن گفته می شود با زبان عقلی منطبق است مطرح کرد: قانون زندگی بشر منطبق با فطرت بشر است.

رمضانی بااشاره به اینکه امروز یکی از اهداف غرب قداست شکنی است مطرح کرد: آنها با سوزاندن قرآن،انسان کشی و اهانت به پیامبر(ص) و بخصوص در کشورهای آلمان و دانمارک احزاب سیاسی ایجاد کرده و تنها برای مقابله با کتاب مسلمانان را ترک مساجد می دانند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انواع قداست زدائی ها و در مراکز علمی و آکادمیک در حال انجام است افزود: همانگونه که یک متن فلسفی را باید فیلسوف بخواند و برای دیگران تشریح کند ترجمه و تفسیر قرآن هم کار هر فردی نیست.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ با اشاره به اینکه یکی از اشتباهات دیگر غرب این است که می گویند اسلام در دوران گذشته خوب بوده و امروزه پاسخگوی بشر نیست گفت: غربیها بر این تفکر هستند که اسلام برای اعراب به وجود آمده و برای جوامع دیگر کاربردی ندارد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه حرف های پیامبر (ص) جهانی و منطبق با عقل و زبان پیامبر(ص) زبان عقل و فهم است مطرح کرد: پیامبر(ص) عرب بود ولی قرآن فقط برای اعراب نبود.

وی با اشاره به اینکه در یکی از شهرهای آلمان موسسه ای وجود دارد که در خصوص قرآن تحقیق و بررسی می کند افزود: بودجه اولیه ۵ میلیون یورو برابر با ۱۸ میلیارد تومان است تا بتواند اثبات کند که قرآن برای جوامع و بشر امروزی مناسب نیست و تاریخ مند است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام رضا (ع ) فرمود: قرآن در جریان است و مثل خورشیدی که در جریان است گفت: عده ای هم بر زیان قرآن آشنایی ندارند و بر این اعتقاد هستند که دنیای ما دنیای رحمت است.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ با تاکید براینکه خداوند رحیم و پیامبر ما پیامبر رحمت بود خاطرنشان کرد: پس با علف های هرز مانند کفار،مشرکین و مناففین باید چکار کرد؟

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اسلام حامل ۳ نوع صلح است مطرح کرد: صلح با خود، صلح با دیگران و صلح خدا از انواع این صلح ها است.

وی با اشاره به اینکه ظلم هایی که در حق بشریت می شود و برده داری مدرن که در اروپا است گفت: امروزه ۴۶ میلیون برده در عصر مدرن در اروپا وجود دارد و ۳۶۵ میلیون کودک از امکانات تحصیلی در اروپا محروم هستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه دستیابی به هویت واقعی با انس به قرآن محقق و قرآن نقش هدایتی خود و بیشتر از آن را ایفا می کند افزود: امروزه بشر نیاز به اخلاق دارد.

/ انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار