کد خبر : 59555
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آذر 1399- 19: 12

رئیس پارک علم و فناوری رودسر:

بازارهای داخلی و خارجی؛ مقصد محصولات دانش بنیان گیلان

بازارهای داخلی و خارجی؛ مقصد محصولات دانش بنیان گیلان

رئیس پارک علم و فناوری رودسر، از افزایش تقاضاها درخصوص محصولات تولیدی شرکت‌های دانش بنیان و فناور مستقر در این مجموعه در داخل و خارج از کشور اشاره کرد و گفت: بیش از ۳۵ شرکت دانش بنیان و فناور فعال دارد و محصولات خود را به بازارهای داخلی و خارجی ارسال می کنند.

به گزارش گیلانستان، عادل رنجی از کسب رتبه نخست پارک علم و فناوری شهرستان رودسر در استان گیلان طی هشت ماهه نخست سال ۹۹ خبر داد و اظهار کرد: تکیه بر توان شرکت های دانش بنیان و فناور را دنبال می کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ تحت عنوان «جهش تولید» توسط مقام معظم رهبری، گفت: تلاش کردیم این شعار در مجموعه پارک علم و فناوری شهرستان رودسر تحقق پیدا کرده و جایگاه این مجموعه در استان و کشور ارتقا یابد.

رئیس پارک علم و فناوری شهرستان رودسر ادامه داد: مجموعه پارک علم و فناوری شهرستان رودسر از جایگاه ویژه ای در استان و کشور و حتی حوزه بین الملل برخوردار است که می توان به آینده این مجموعه برای تحقق توسعه پایدار مبتنی بر محصولات دانش بنیان امیدوار بود.

رنجی، همچنین از افزایش تقاضاها درخصوص محصولات تولیدی شرکت‌های دانش بنیان و فناور مستقر در این مجموعه در داخل و خارج از کشور اشاره کرد.

وی یادآور شد: مجموعه پارک علم و فناوری شهرستان رودسر از خرداد ۱۳۹۸ مجددا شروع به فعالیت کرده که پس از گذشت یک و نیم سال از فعالیت مجدد این مجموعه بیش از ۳۵ شرکت دانش بنیان و فناور فعال دارد و محصولات خود را به بازارهای داخلی و خارجی ارسال می کنند.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار