کد خبر : 24913
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1397- 16: 12

بخشدار دولت اصلاحات، معاون دانشگاه آزاد رشت شد!

بخشدار دولت اصلاحات، معاون دانشگاه آزاد رشت شد!

پس از تایید حکم ریاست دکتر چیرانی؛ بخشدار دولت اصلاحات، معاون دانشگاه آزاد اسلامی رشت شد!

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و دانشگاه گیلانستان، سید مظفر میربرگ کار با حکم دکتر چیرانی به سمت سرپرست حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت منصوب و معارفه شد.

میربرگ کار از اصلاح طلبان تندرو و رادیکال در گیلان بوده و در زمان ریاست جمهوری خاتمی نیز بر کرسی بخشداری‌های سنگر و کوچصفهان و… تکیه زده بود.

چیرانی در حالی دست به این انتصاب حاشیه دار زده است که به تازگی حکم مسئولیتش به امضای ریاست دانشگاه آزاد اسلامی کشور رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خود شناس چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳

ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی
ابن ره که تو می روی به ترکستان است !!!!!

عضو هیات علمی دانشگاه چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰

با سلام
در تابستان ۹۶ خیلی از دانشجویان ارشد و دکترا فارغ التحصیل شدند و دانشگاه از دانشجویان پول دفاع از پایان نامه را تمام و کامل دریافت نمود و آقای دکتر چیرانی در تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۹۶ به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رشت منصوب شد ولی تا کنون پول استادان راهنمای پایان نامه داده نشده است . و چنین وانمود می کنند که همه چیز عادی و آرامه و هیچ کس هیچ مشکلی ندارد . در صورتیکه هنوز مطالبات سال قبل اساتید پرداخت نشده است .

باریک بین چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸

در زمان دکتر امیر تیموری رئیس سابق دانشگاه ، ساختمان پشت صدا و سیما ی دانشگاه آزاد اسلامی رشت با یک قرارداد صوری و غیر شفاف
و بدون ارزیابی کارشناسی به معاونت علوم پزشکی گیلان واگذار شده است. و انتظار می رفت که دکتر چیرانی این قرارداد را لغو می کرد و به نرخ واقعی اجاره می داد ولی متاسفانه ۶ماه می گذرد هنوز هیچ کاری نکرده است .

روزگار غریب پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷

ایشان در حالی معاون پژوهشی دانشگاه شدند که تعداد مقالات ایشان به ده عدد هم نمیرسد و این در حالی است که برخی اساتید حق التدریس جوان دارای مقالات بیشتر و معتبرتر از ایشان هستند.

شگفتا شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰:۱۳

متاسفانه رقم حق التدریس ترم گذشته نیز که رفم بسیار ناچیزی هست تاکنون که یکماه تا پایان ترم جاری مانده پرداخت نشده است

دکتر اویس جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۷:۰۱

سخنی با ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت
با سلام و احترام ؛
مدتی است که شنیده می شود که برخی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی رشت ، سخنانی را مطرح کرده اند مبنی بر اینکه در انتصاب معاونت ها و مدیران ،کسانی را باید منصوب کرد که «پرونده سفید» باشند . که این نظر نیاز به نقد و بررسی دارد . اگر مقصود از پرونده سفید ، این است که فرد قبلا پست داشته و نا کارآمد بوده و یا ناصالح بوده اند ، و نباید پست مدیریتی داشته باشد، حرف درستی است . اما اگر مقصود این است که بعد از ۳۰ سال از عمر دانشگاه آزاد ، افراد، بدون رعایت سلسله مراتب علمی و بدون طی کردن سلسله مراتب مدیریتی ، به پست ها منصوب شوند ، این سیر قهقرا یی است . اما اگر مقصود آقایان آن است که در ظاهر ،«مشی میانه روی »در پیش بگیرند و به بهانه « پرونده سفید بودن » هیئت علمی انقلابی و کار آمد را به صحنه نیاورند ، و به ترور معنوی شخصیت آنان بپردازند . این همان چیزی است که دشمنان اسلام انقلابی ،می خواهند زیرا دشمن است که از منطق ، کار آمدی ، روشنگری و نفوذ نیروهای انقلابی و پیروان اسلام ناب محمدی و رهروان واقعی مقام معظم رهبری می ترسد . آیا انقلابی بودن و پیرو رهبری بودن ،جرم است و موجب عدم صلاحیت و« سیاه بودن پرونده» می شود ؟ چرا کار تعیین صلاحیتها را به مراجع قانونی کشور واگذار نمی کنید و سلیقه ای تصمیم می گیرید ؟
چرا افراد حریص و زیاده خواه ومنفعت طلب و فتنه گر که در گذشته «با هر بادی به هر طرف رفته اند » ،در ریاست دانشکده ها و معاونت ها ،همچنان دارای پست هستند ، وتغییر نکرده اند اما افراد انقلابی و خداترس وپیرو رهبری در کنج انزوا هستند و یا توسط همین رانت خواران زیاده طلب ، ترور شخصیت می شوند ؟

ناشناس شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵

آقای دکتر چیرانی رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی رشت
دانشکده علوم انسانی را دریابید.در ترم های گذشته رئیس دانشکده علوم انسانی خانم اکرم رحمانی باعث بی اعتباری بسیاری از پایان نامه های ارشد و دکترا شده است . رشته ی تحصیلی ایشان زبان و ادبیات فارسی است اما با زور و نفوذ خود را بر مدیران گروه های دیگر تحمیل نموده و در اغلب رشته های دیگر به عنوان داور خارجی حضور دارد که خلاف بخشنامه مورخ ۱۲/۸/۹۲ به شماره ۷۳/۲۶۸۵۵۹ می باشد زیرا طبق بند ۳ بخشنامه مذکور منظور از استاد داور خارجی ، عضو هیات علمی خارج از گروه آموزشی « مرتبط با موضوع پایان نامه » دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای است . ما دانشجویان از عدم تخصص ایشان برای داوری پایان نامه ها شکایت داریم و معاونت پژوهشی را مسئول می دانیم و از اینکه از نفوذ ریاستی خود سوء استفاده می کند ، و شما سکوت می کنید ،شما را هم مسئول می دانیم و در صورت عدم جلوگیری از آن ،مراتب با مدارک و اسناد معتبر به سازمان مرکزی دانشگاه ارسال خواهد شد . با تشکر جمعی از دانشجویان کارشناسی ارشد روانشناسی – جغرافیا – زبان انگلیسی

ناظر شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱

این خانم رحمانی کهاز دماغ فیل افتاده و هیچ وقت به بخشنامه ها عمل نکرده ، بخشنامه می گه رییس باید کلاسهای درس خودش را بعد از ساعت اداری بگذاره . اما ساعت کلا س های درس ایشان در ساعت اداری است . چند کلاس را به صورت صوری در برنامه خارج از ساعت اداری گذاشته و بعد با دانشجویان هماهنگ می کنه و آنها در ساعت اداری به کلاس می آورد .

ناظر یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

دفاع پایان نامه ارشد روانشناسی داشتم و یک تحلیل آماری استنباطی با ترسیم نمودار spss کفتند باید یک نسخه را به داور خارجی !!! تحویل بدهی و گشتم داور خارجی را پیدا کردم ، دیدم اسم رئیسس دانشکده
علوم انسانی نوشته شده است .از دانشجویان دیگر پرسیدم که با این استاد تا به حال ما درس نداشتیم ؛ چطور داور پایان نامه است ؟؟ گفتند رشته اش ادبیات فارسی است وچیزی از spssو نمی فهمد . دانشگاه ۵ میلیون پول برای دفاع پایان نامه از ما گرفته بعد داورر غیر متخصص و غیر مرتبط را برای داوری پایان نامه فرستاده اند در کجای دنیا این کار را می کنند .. همینطوری می شود که اغلب پایان نامه ها ، آبکی در می آید . چون کار داور، ارزیابی و نقد و داوری است وحتی باید از استاد راهنما هم مسلط تر باشد . اما مسئولان مربوطه هیچ توجهی به این مسایل علمی ندارند و این رئیس دانشکده را تاکنون بخاطر سوء استفاده هایش ، توبیخ نکرده اند . چرا ؟؟؟؟{چرا؟؟؟؟؟!!!!چرا ؟؟؟؟؟؟!!!!! آقای رئیسسس ؟؟

ناشناس یکشنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

ایشون که لیسانسش ریاضی هیت ارشدشم مهندسی معدن دکتری اقتصاد، چطور هیءت علمی مدیریت شده، واقعا باعث تاسف هست

ناشناس یکشنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴

آقا تو رو خدا این آدم چطور هیءت علمی شده، چرا کسی توضیح نمی ده، بعد در همه مقاطع درس می ده، چطوره این مساله

ممم چهارشنبه , ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲

بسیار آدم بی‌ادبی هست… اینو از قول دانشجویان آزاد رشت شنیدم.

رفتن به نوار ابزار