کد خبر : 33033
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 بهمن 1397- 58: 16

بیش از چهار هزار مددجوی گیلانی به اماکن زیارتی اعزام شدند

بیش از چهار هزار مددجوی گیلانی به اماکن زیارتی اعزام شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان از اعزام چهار هزار و ۷۴۴ مددجوی استان به اماکن زیارتی خبر داد.

به گزارش گیلانستان عباس اهرابی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار و ۷۴۴ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب اجرای طرح شوق زیارت و با حمایت خیران به مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات اعزام‌ شده‌اند.
وی تصریح کرد: این مددجویان شامل مادران و دختران تحت حمایت هستند که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر و برای اولین بار، به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) اعزام می‌شوند.
اهرابی با تأکید بر اینکه زیارت حرم پاک و سرشار از معنویت اهل‌بیت (ع) تاثیر فراوانی بر جان زائر می‌گذارد، افزود: هر کس به‌اندازه ظرفیت خود از آن چشمه جوشان معنویت می‌نوشد و نتیجه زیارت غم‌ها و اندوه برجا مانده از مشکلات مادی و دنیوی را از جان زائران می‌زداید.
اهرابی تصریح کرد: این مددجویان با حمایت خیران به اماکن زیارتی اعزام‌شده‌اند و به مدت پنج روز علاوه بر زیارت از برنامه‌های آموزشی هم بهره‌مند می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد گیلان خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه مبارکه فجر ۲۰۰ نفر دیگر از مددجویان این نهاد به شهر قم و مسجد جمکران اعزام خواهند شد.
طرح شوق زیارت با مشارکت خیران و با هدف اعزام مددجویان و نیازمندانی که تاکنون موفق به زیارت حرم رضا (ع)، قم، جمکران و عتبات عالیات نشده‌اند؛ اجرا می‌شود و نیکوکاران می توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* و یا مراجعه به اداره های کمیته امداد در این کار خیر مشارکت کنند.
در حال حاضر ۱۰۳ هزار خانوار گیلانی تحت پوشش کمیته امداد استان است.

انتهای پیام /ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار