کد خبر : 18788
تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1396- 07: 11

تشکیل کمیته رسانه ستاد اربعین گیلان در صدا و سیمای مرکز استان/ اعزام اکیپ‌های خبری صدا و سیما به کربلا و نجف

تشکیل کمیته رسانه ستاد اربعین گیلان در صدا و سیمای مرکز استان/ اعزام اکیپ‌های خبری صدا و سیما به کربلا و نجف

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان از تشکیل کمیته رسانه ستاد اربعین گیلان در صدا و سیمای مرکز این استان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، حسن ظهیری شامگاه پنجشنبه در نشست کمیته رسانه و اطلاع رسانی ستاد اربعین استان گیلان با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز این استان آماده همکاری با رده‌های اجرایی همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) است، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا برنامه‌های اربعین حسینی(ع) را به بهترین نحو پوشش دهیم.

وی با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی از نحوه ثبت‌نام، اعزام و فعالیت‌ موکب‌های گیلانی در کربای معلی افزود: همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) سبب بالندگی جهان اسلام است.

مدیرکل صداو سیمای مرکز گیلان با اشاره به استقرار اکیپ‌های این مرکز در کربلای معلی، گفت: در دهه نخست محرم نیز شاهد حضور فعال صدا وسیما در عزاداری‌های مردم گیلان و پوشش مراسم عزاداری بودیم.

*سپاه آماده خدمت‌رسانی به زائران همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع)

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس استان گیلان نیز در این نشست با تاکید بر اینکه هرچه داریم از قیام حسینی(ع) است، خاطرنشان کرد: حضور بیش از ۲۸ هزار گیلانی در رابعین ۹۵ در کربلا نشان دهنده عمق ارادت مردم گیلان به امام حسین(ع)  و اهل بیت(ع) است.

عباس بایرامی با بیان اینکه سپاه با تمام توان در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) فعال است، گفت: شاهد برنامه‌ریزی خوبی در اجرای همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) هستیم.

وی با اشاره به نقش رسانه در انتقال اخبار و گزارش های همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) تاکید کرد: باید تمام ظرفیت رسانه‌ای گیلان در همایش مذکور نقش‌آفرینی کند.

*اعزام ۱۰ تیم خبری بسیج رسانه گیلان به کربلا و نجف

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به ساماندهی برای اعزام ۱۰ اکیپ خبری به همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) در کربلای معلی، اظهار کرد: این کاروان‌ها شامل عکاسان، خبرنگاران، تصویربرداران خبری و تیم فنی و پشتیبانی است.

محسن جعفری با بیان اینکه رسانه ها نقش مهمی را در پوشش و نشر اخبار همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) به جهانیان دارند، افزود: بیش از ۱۰۰ نفر از اصحاب رسانه گیلان برای اعزام به کربلای معلی داوطلب شده‌اند که انشاالله ۵۰ نفر از این عزیزان اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های گیلانی در حوزه سرعت و دقت نشر اخبار در کشور پیشگام هستند، گفت: افتخار داریم در استانی خدمت کنیم که رسانه‌ها بیشترین نگاه را به حوزه فرهنگی دارند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار