کد خبر : 9814
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1395- 39: 12

جانبازان و مردم ولایتمدار گیلان به نماینده ویلچر نشین رشت که طبل فتنه گران را میکوبد جواب دندان شکن دهند

جانبازان و مردم ولایتمدار گیلان به نماینده ویلچر نشین رشت که طبل فتنه گران را میکوبد جواب دندان شکن دهند

جانبازان و مردم ولایتمدار گیلان به نماینده ویلچر نشین رشت که طبل فتنه گران را میکوبد جواب دندان شکن بدهند، بعضی مدیران ناکارآمد و ناتوان درگیلان به کار گرفته شده اند و سنگ لای چرخ میگذارند.

به گزارش گیلانستان به نقل از روابط عمومی مجمع ایثارگران استان گیلان، در دیدار و جلسه که با کارگروه های مجمع ایثارگران استان گیلان( کارگروه جانبازان قطع نحاعی، ویلچری، قطع عضو، شیمیایی و خانوادههای معظم شهداء) در دفتر رئیس شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی گیلان حجت السلام و المسلمین حاج آقا اشجری برگزار شد، جلسه ابتدا با تلاوت کلام الله مجید توسط یکی از ایثارگران شروع گردید.

در ادامه دبیر مجمع ایثارگران استان گیلان به نمایندگی ازحاضرین، ضمن تقدیر تشکر از برگذاری باشکوه ایام الله ها در استان و موضع گیریهای بجاوشایسته دربرابر فتنه گران رفوزه شده انقلاب و حامیانشان گفتند: دراسفندماه , تمام دوران دفاع مقدس جمعاً ۱۴عملیات چه آفندی و چه پدافندی درجنوب و غرب رخ داد آن هم در آخرین ماه سال چقدر از جوانان ما برای آرامش و آسایش امروز شهیدومجروح ومعلول و چقدراسیردشمن شدند و چه فرزندانی یتیم و بی پدر، چه پدر و مادرانی که در زمان تحویل سال چشمشان بدرماندشاید صدای پای رزمنده اش را بشنوند و چه پدرمادرانی بعد از سی ونه سال هنوز هم منتظر و چمشان به در است. هنوز هم ازمناطق جنگی شهدایی به تبعیت ازمادرشهیدان حضرت فاطمه(س) گمنام می آیند و بر بالای دستان مردم تشیع میشود، احتمال دارد پدر و مادری درداخل مراسم تشیع فرزندش باشد ولی نمیداند جگر گوشه شان بعد از سالها آمده، چرا عده ای نمکدان بردست گرفته اند نمک بر زخمهای مجروحمان میریزند.

وعده ای لق لقه زبان خودشان جملهٔ مامدیون شهداء و جانبازان وایثارگرانیم قراداده اند ولی حرفشان باعملشان کیلومترها فاصله دارد و روی سفره ما و شهدانشسته اند و قدردان نیستند و از این سفره نجومی برداشت مکنند و خجالت نمیکشند، عده ای شریک جرم فتنه گران تقاضای سهم خواهی هم می نمایند، عده ای نان به نرخ روز خور لقب ذخیره انقلاب میدهند درکجای قرآن وقانون ودین و شرع گفته شده خائن به بیت المال وخون شهدا وولایت وارزش های انقلاب ذخیره انقلاب است!!!!!

در ادامه این فرمانده دفاع مقدس و جانباز۷۰ درصد گفتند:

جانباز۷۰ در اصفهان از جانبازان و مردم ولایتمدار گیلان در فضای مجازی درخواست نمودن به نماینده ویلچر نشین رشت که طبل فتنه گران را میکوبد جواب دندان شکن بدهند. بنده درجوابش نوشتم ایشان از ما نیستند، ایشان درگیلان رد صلاحیت شدند اما درتهران آن کسی که ایشان رابرگرداند ازاعضاء شورای نگهبان است، با آه ونفرین مادچارسرطان شده وازخداوند تمناداریم که عذابش زیادتر گردد.
درادامه آقای نصیری گفتند: بعضی مدیران ناکارآمد و ناتوان درگیلان به کار گذاشته شده اند و سنگ لای چرخ میگذارند که ازنیروهای اطلاعات و امنیتی گله مندیم، مابعنوان شهدای زندهٔ انقلاب باصدای رسا و بلند مگوییم ازرفتارو عمل کرد این تعداد مدیر رضایت نداریم صلاح است به دفاتر باغهای رضوان مراجعه کنند وبرای خودشان قبر پیش خریدکنند ما سربازان ولایت ازکسانیکه مسئولیت گرفته اندکاروعمل صالح میخواهیم نه حرف وتمجید بیجا.
حجت الاسلام اشجری نیز ضمن خوش آمد گویی با بیان اینکه: من تشکرمیکنم از برادرجانباز خوبم حاج آقانصیری که این زمینه را فراهم کردندکه در جمع شما وارثان اصلی انقلاب و یاران واقعی ولایت باشم. حضرت امام راحل ره مسیر یک جانباز، مسیر یک عالم، مسیر یک نماینده،، مسیر یک خانواده شهید و مسیر یک مدیرومسئول رامشخص کرده اند و درقرآن هم آمده آنهایی که در مسیر صراط المستقیم ماندند رستگارانند و آنهایی که منحرف شدند زیان کارانند، شاخص مادرکشورولایت است و چراغ راهنمای ما هستند. کسانی که این چراغ راهنما را نمی بینند یا می بینند و بخاطرمال دنیوی راه فرار و عبور را پیش میگیرند، مانند همان زیان کارانندکه قرآن و شرع آنرا توصیف کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان افزود: شهدای ما با شهادتشان ثابت کردند که پشتیبان ولایت و مطیع رهبری بوده اند. یقینا آنهایی که به خانواده و همسنگران وجانبازان واقعی ظلم و بی مهری میکنند آخرتی خراب دارند و آنهایی که بشقاب غذایی پر دارند مهمان انقلابند، آنهایی که بشقاب غذایشان خالی وکم است یاران واقعی انقلاب وانقلابی هستند. بنده به نمایندگی دست حاج بهبود نصیری این همسنگر شهیدان رامیبوسم و جلسه با یاد شهیدان و صلوات برمحمد وآل محمد(ص) به پایان رسید.

تصاویری از جلسه:

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار