کد خبر : 14878
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱

جایگاه اشغال شده شما به عنوان مدیر، فراتر از ظرفیت‌تان می باشد/ انتصاب کوتوله‌های سیاسی؛ به واسطه رانت‌های فامیلی

جایگاه اشغال شده شما به عنوان مدیر، فراتر از ظرفیت‌تان می باشد/ انتصاب کوتوله‌های سیاسی؛ به واسطه رانت‌های فامیلی

باید یادآور شد که علت اصلی شرایط و اوضاع فعلی در ضعف های مدیریتی انتصاب کوتوله های سیاسی _ اجرایی؛ به واسطه رانت های سیاسی و فامیلی است.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات یکی از مسئولان گیلان نوشت:

بسمه تعالی

در پی اختلاف نظر بنده و همکار ارجمندم در رابطه با احقاق حقوق مردم شهرستان های رشت و انزلی یکی از مسئولان دولتی که جدال مذکور به علت ضعف مدیریت در حمایت های عادلانه ایشان بوده است خارج از حیطه وظایف ذاتی خود نکاتی را بیان داشتند که تذکر چند نکته خالی از لطف نیست:

1- اینکه بخواهیم احقاق حقوق مردم را مانند گذشته در حد اختلافات قومی قبیلگی تنزل بدهیم، از فرارهای رو به جلویی می باشد که اکثر مدیران ضعیف و نالایق در سالهای گذشته مستمسک قرار می دهند تا ضعف های مدیریتیشان در حاشیه قرار بگیرد و اینگونه برداشت شود که نوعی اختلاف انداختن بین مردم است نشان از تعصبات بیجا و تفکر انحراف این مسول میباشد.

2- مسئول مذکور اعلام می کند هر وقت دلمان خواست به هر کسی کمک خواهیم کرد این موضع گیری نشانه ای است بر این مدعا که جایگاه اشغال شده توسط ایشان به عنوان مدیر بسیار فراتر از ظرفیت و تجربه ایشان می باشد و البته باید یاد آور شد که هر چند سازمان تحت مدیریت شما به عنوان حیاط خلوت دولتها برای تخلفات سرسام آور غیر قابل پیگرد تصور شده است اما با ساز و کاری که در قانون اساسی و دستگاه های نظارتی آن ترسیم شده کلیه حرکات خودسرانه و خارج از قانون توسط دستگاه های نظارتی قابل حسابرسی و پیگرد می باشد که در آینده نزدیک شاهد آن خواهید بود.

3- باید یادآور شد که علت اصلی شرایط و اوضاع فعلی در ضعف های مدیریتی انتصاب کوتوله های سیاسی _ اجرایی؛ به واسطه رانت های سیاسی و فامیلی است. این مسأله هم از این بعد به صورت جدی مورد پیگرد و نظارت قرار خواهد گرفت تا مسئولین مرتکب چنین تخلفاتی به صورت شفاف به مردم پاسخگو باشند.

و آخر اینکه حرکات و هوچی گری های اینچنینی هرگز باعث عقب نشینی انقلابیون و کسانی که دل در گرو ولایت دارند و خود را سرباز در مسیر احقاق حقوق حقه مردم می دانند، نخواهد شد و قطعا این مسأله تا جایی که منجر به نتیجه مناسب گردد مورد پیگیری قرار خواهد گرفت. جایی که منجر به نتیجه مناسب گردد مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار