کد خبر : 38672
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 تیر 1398- 26: 19

حمایت نماینده حامی فتنه از یک گزینه ریاست بر علوم پزشکی گیلان/ از آنژیوگرافی میلیونی در مراکز خصوصی تا سیاست تهدید و تطمیع مخالفین!

حمایت نماینده حامی فتنه از یک گزینه ریاست بر علوم پزشکی گیلان/ از آنژیوگرافی میلیونی در مراکز خصوصی تا سیاست تهدید و تطمیع مخالفین!

بدیهی است در صورت ریاست نامبرده بر دانشگاه علوم پزشکی می بایست شاهد تبدیل بیمارستانهای دولتی شهر به ستاد تبیلغاتی فلان نماینده مجلس باشیم.

به گزارش سرویس سیاسی گیلانستان، اخبار این روزها حکایت از تغییر دکتر یوسف زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دارد و بازار شایعات و معاملات پشت پرده هم روز به روز داغ تر می شود.

برخی از رسانه ها نیز که نان خود را از انتصابات و نقل و انتقالات مدیران به دست می آورند، سعی در ارائه گزینه های دلخواه خود و موجه جلوه دادن برخی افراد مسئله دار و پرحاشیه دارند.

در بین گزینه های مطرح شده نام پزشکی به چشم می خورد که ماه هاست چهره اصلی اش از طریق رسانه های انقلابی و روشنگر برای مردم نمایان شده و به شدت در تلاش است سکاندار کرسی ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان شود.

این پزشک نام آشنا که علاقه زیادی به ویزیت اولیه رایگان و سپس آنژیوگرافی میلیونی دارد، برای تحقق آرزوی چندین ساله اش جهت تصدی بر صندلی ریاست، با سیاست تطمیع و تهدید مخالفین خود را ساکت نگه می دارد.

حمایت های قاطع و مالی فراوان ایشان از یک نماینده اصلاح طلب و حامی فتنه استان گیلان در ایام انتخابات گذشته مجلس و قول حمایت در انتخابات آتی، موجب شده آن نماینده مجلس از هر طریق ممکن نامبرده را به مسئولان وزارت بهداشت تعرفه نموده و حمایت خود را اعلام نماید.

بدیهی است نامبرده وقتی کلینیک خصوصی خود را در انتخابات مجلس به ستاد تبلیغاتی نماینده حامی فتنه تبدیل کرده و بنرهای بزرگ تصویر وی را در مقابل ساختمان و درب ورودی نصب کرده بود، در صورت ریاستش بر دانشگاه علوم پزشکی می بایست شاهد تبدیل بیمارستانهای دولتی شهر به ستاد تبیلغاتی فلان نماینده مجلس باشیم.

امید است نمایندگان دلسوز مردم در مجلس و همچنین نهادهای نظارتی ضمن جلوگیری از این انتصاب حاشیه ساز، به پرونده تخلفات پزشک مذکور در هدایت زنجیره‌ای و هدفدار بیماران بیمارستانهای دولتی به کلینیک خصوصی وی (علی رغم دارا بودن همان بیمارستانها به تجهیزات مربوطه) و دریافت هزینه‌های هنگفت از آنان ورود و برخورد نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار