کد خبر : 66285
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1400- 50: 12

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

خطر نفوذ اصلاح‌طلبان به لیست اصولگرایان در انتخابات شورای رشت!

خطر نفوذ اصلاح‌طلبان به لیست اصولگرایان در انتخابات شورای رشت!

نه تنها برخی از اسامی مندرج در لیست، از حداقل‌های انقلابی‌گری و فسادستیزی برخوردار نیستند، بلکه حتی برخی از آنان ریشه و عقبه اصلاح طلبی دارند

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، از گوشه و کنار محافل سیاسی و انتخاباتی استان گیلان شنیده می‌شود، اصولگرایان و تشکل‌های انقلابی تقریبا لیست‌ خود برای انتخابات شورای شهر رشت را بسته و نهایی نموده‌اند.

از شانا و مجمع یاران گرفته تا شورای وحدت و گام دوم انقلاب و… جملگی منتظر روزهای پایانی منتهی به انتخابات و در پی آن ارائه و معرفی لیست‌ کاندیداهای مورد حمایت خود به مردم هستند.

در این بین بعضا دیده شده نه تنها برخی از اسامی مندرج در لیست، از حداقل‌های انقلابی‌گری و فسادستیزی برخوردار نیستند، بلکه حتی برخی از آنان ریشه و عقبه اصلاح طلبی داشته و در دوره‌های پیش جزء نامزدهای جریان اصلاحات نیز به شمار می‌رفتند!

حال باید به انتظار نشست و نگریست که آیا سران بازنشسته و به نوعی انقلابی استان و شهر که نام و آوازه‌‌شان گوش فلک را کر می‌کند، به این نگرانی و دغدغه مردم مومن و انقلابی شهر ذره‌ای توجه خواهند کرد یا خطر نفوذ اصلاحات و منفعت طلبان به بدنه جریان انقلاب را باید به جان خرید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار