کد خبر : 75870
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400- 25: 10

سرپرست دفتر فنی و عمرانی استانداری:

دوستان خواسته‌های سیاسی خود را دخیل دستاورد‌های سفر رئیس جمهور نکنند

دوستان خواسته‌های سیاسی خود را دخیل دستاورد‌های سفر رئیس جمهور نکنند

.

به گزارش گیلانستان، رحیم شوقی سرپرست دفتر فنی و امور عمرانی استانداری گیلان طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
هیچگاه بنا نداشتم در فضای مجازی پاسخ منتقدین حوزه های فنی و اجرایی را بدهم چون اساسا” انتقاد را جهت اصلاح و تسریع در پیمودن مسیر درست لازم میدانم
اما در روزهای اخیر عده ای از دوستان با اشاره به اقدامات اخیر استانداری در آزادسازی سریع سواحل سایر دست آوردهای سفر را زیر سوال بردند.
ذکر چند نکته‌ را لازم می‌دانم
-رئیس جمهور محترم طی سفر به گیلان از یک واحد صنعتی، پروژه های عمرانی،پروژه های سرمایه گذاری و معضلات زیست محیطی(رودخانه ی آلوده رشت) بازدید داشتند.
-پیش ازحضور رئیس جمهور ، نمایندگان ایشان با برگزاری جلسات  متعدد کارشناسی اولویت‌های استان را احصاء کردند.
-پس از حضور رئیس جمهور نیز معاون اجرایی ایشان(دکتر مرتضوی ) با سفر مجدد به گیلان ضمن بازدید از رودخانه های رشت ، تالاب انزلی و نوار ساحلی طی جلسه ای پیگیر اجرای دستورات رئیس جمهور شدند.
جهت استحضار دوستان
اول اینکه دستاوردها و تزریق های مالی که مقرر است به استان اختصاص یابد طی چند روز آینده توسط استاندار محترم به سمع مردم عزیز گیلان خواهد رسید.
دوم اینکه  فنس کشی و دیوار گذاری و انسداد ساحل را می‌توان چند روزه انجام داد و طبیعی است که طی چند روز بتوان آن را آزاد نمود،
همچنین طبیعی است که اصلاح و پاکسازی دو رودخانه ای که طی دهه ها آلوده شده اند و تالاب که سالیان متمادی میزبان رسوب و فاضلاب همسایگانش است زمان‌بر باشد‌.
در نهایت دوستان دلسوز را دعوت میکنم که با توجه به شرایط خاص و سخت تخصیص اعتبارات پروژه های عمرانی با همدلی از فرصت به دست آمده کمال استفاده را نموده و موقتا” خواسته های سیاسی خود را دخیل دستاوردهای سفر نکرده و جهت پیشبرد اهداف تعالی استان کنار هم بایستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار