کد خبر : 18965
تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1396- 18: 10

دیدار فرمانده انتظامی گیلان با روحانی جوانی که به دلیل امر به معروف مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود + تصاویر

دیدار فرمانده انتظامی گیلان با روحانی جوانی که به دلیل امر به معروف مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود + تصاویر

سردار اسحاقی در اقدامی ستودنی با روحانی جوانی که چندی پیش به دلیل امر به معروف مورد ضرب و شتم اراذل و اوباش قرار گرفته بود دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان، در پی انتشار خبری مبنی بر ضرب و شتم یک روحانی عامل امر به معروف و نهی از منکر در شهر رشت که در این پایگاه خبری تحلیلی منتشر شده بود (لینک خبر)، فرمانده انتظامی استان گیلان روز پنج شنبه با حضور در منزل این روحانی جوان (حجت الاسلام مهدی غلامی پور) با وی دیدار و گفتگو کرد.

سردار محمدرضا اسحاقی در این دیدار صمیمانه ضمن تقدیر از روحیه ایمانی و استقامت این روحانی برای انجام تکلیف الهی، اظهار داشت:‌ احیای امر به معروف، موجب تقویت ارزش‌های اسلامی در جامعه خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی امر به معروف و نهی از منکر را در سرنوشت جامعه اثرگذار دانست و اضافه کرد: اگر این فرضیه نادیده گرفته شود جامعه به سمت فساد و تباهی خواهد رفت.

وی امر به معروف را یک مطالبه عمومی برشمرد و خاطرنشان کرد: همه مردم باید برای این مسئولیت خطیر، مهیا باشند.

سردار اسحاقی ضمن دلجویی از روحانی آمر به معروف، تصریح کرد:‌ عاملان حمله به این روحانی شناسایی و احضار شده اند و این پرونده همچنان در دست بررسی است.

به گزارش گیلانستان، این اقدام و حرکت فرمانده جدید نیروی انتظامی استان گیلان و حمایت ایشان از جوانان مومن و دلسوزی که از روی اعتقاداتشان نمی توانند نسبت به ناهنجاری های جامعه بی تفاوت باشند، نوعی دلگرمی و پشتوانه خوبی برای دغدغه مندان حوزه فرهنگی محسوب می شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار