کد خبر : 59585
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

زمزمه انتصاب یک محکوم امنیتی پرحاشیه به عنوان معاون سیاسی امنیتی فرمانداری؟!

زمزمه انتصاب یک محکوم امنیتی پرحاشیه به عنوان معاون سیاسی امنیتی فرمانداری؟!

زمزمه انتصاب فردی بسیار پرحاشیه که حتی در سال ۸۶ به تحمل ۵ سال حبس به جرم اخلال در نظم و امنیت عمومی محکوم شده بود به گوش می رسد!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، شنیده شده فریبرز سعیدی کیا معاون فعلی سیاسی امنیتی فرمانداری رشت به زودی به عنوان مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان منصوب خواهد شد و با این وجود پست ایشان در فرمانداری می بایست بهفرد دیگری تحویل داده شود.

بر همین اساس از گوشه و کنار ساختمان ۸ طبقه استانداری گیلان زمزمه انتصاب فردی بسیار پرحاشیه که حتی در سال ۸۶ به تحمل ۵ سال حبس به جرم اخلال در نظم و امنیت عمومی محکوم شده بود (بنا به اعتراف خودش در وبلاگ شخصی) به گوش می رسد!

اگر چنانچه این انتصاب نیز همانند سرپرست فرمانداری شفت علی رغم همه مخالفتها و اعتراضات دلسوزان نظام و انقلاب صورت بگیرد، باید گفت افسار مدیریت استان از دستان ارسلان زارع خارج شده و افراد دیگری هستند که در پشت پرده، استاندار را به تغییر و تحولاتی حاشیه ساز سوق می دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عبدالله پنجشنبه , 6 آذر 1399 - 22:36

آقای […] با داشتن پرونده و محکومیت قضایی در فتنه ۸۸ و بعد آن که گفتگوها و مصاحبه های خودش با روزنامه های چون اعتماد ملی و آفتاب یزد و …..حتی رای صادره رو به عنوان در سند افتخارش در وبلاگ یادداشت های […] آورده
بعد انتخابات ریاست جمهوری و روی کار آمدن حسن روحانی به لاهیجان انتقال پیدا می کنه و مدتی بعد سر از گروههای آموزشی استان در میاره و هنوز مدتی نشده به روش عزل متکی جایگزین کاظم عباسی کارشناس مسئول امور شوراها میشه ….
بعد از مدتی با حفظ سمت میشه مشاور مدیر کل و هنوز با داشتن این دو مسئولیت انگار قحط الرجال باشه میشه معاون سواد آموزی مدیر کل که ساختمانش مقابل مصلی است ….
حدود یکسالی نگذشت که با حفظ سمت سرپرستی معاونت پرورشی اداره کل را هم بر عهده گرفت تا زمینه ورود به این معاونت رو فراهم کنه که با ارائه اسناد و مدارک فراوان که از قبل هم ارائه شده بود بیش از شش ماه عهده دار این مسئولیت شد ولی به معاونت نرسید و به اصرار حاجتی مدیر کل همزمان با دوره دوم ریاست جمهوری حسن روحانی به جهت اینکه از وجود پر برکت این موجود استفاده کنه ایشون رو به معاونت آموزشی منصوب می کنه و معاونت آموزشی رو که اصلا از این حوزه سر در نمیاره رو به عنوان معاون پرورشی ….
یکسالی هم می گذره و قرار بوده که مدیر کل امور سیاسی استانداری گیلان بشه و لذا جهت آشنایی با این حوزه راهی فرمانداری لاهیجان و بدست گرفتن این امور میشه ولی ظاهرا با رفتن سالاری معادلاتش به هم می خوره
خیلی پیگیر برگشتن به اداره کل با عنوان مدیر کلی میشه اما نتیجه نمی گیره ؛ قرار بوده که به عنوان فرماندار آستانه جایگزین حیدری بشه که با واکنش صریح امام جمعه و جریانات انقلابی قرار می گیره و این اتفاق نمی افته و بیشترین ماندگاریش در طول دوران خدمت دولت تدبیر و امید رو اینگونه در لاهیجان سپری می کنه تا اینکه این اتفاق عجیب و غریب بلاخره در تداوم رزومه کاری پربارش رقم می خوره و اکنون هم در خواب زدگی نمایندگان انقلابی هر دم از این باغ بری می رسد ….

رفتن به نوار ابزار