کد خبر : 22351
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1396- 39: 0

سند بازآفرینی شهر رشت تدوین می‌شود

سند بازآفرینی شهر رشت تدوین می‌شود

شهردار رشت با اشاره به تدوین سند بازآفرینی شهر رشت گفت: ۱۸ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهر رشت در نظر گرفته شده است.

به گزارش گیلانستان، مسعود نصرتی ظهر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار و نوسازی شهری شهرستان رشت در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: مراحل تدوین سندبازآفرینی شهری در حال پیشروی است.

شهردار رشت با اشاره به تعریف پروژه‌هایی در راستای بازآفرینی رشت خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها به صورت مشارکتی انجام می‌شود و در بودجه سال ۹۷ نیز برای آن ردیفی تعریف شده است.

نصرتی با اعلام اینکه ۱۸ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهر رشت در نظر گرفته شده است عنوان داشت: تاکنون ۹ میلیارد تومان از این مبلغ برای بازآفرینی سیما و منظر رشت محقق شده است و هرچه برنامه‌ریزی دقیق‌تری انجام شود نتیجه بهتری نیز حاصل می‌شود.

وی ضمن تشریح علل عدم تعریف پروژه‌های عمرانی و بازآفرینی متعدد در شهر رشت تصریح کرد: اگر تعداد پروژه‌های تعریف شده افزایش یابد علاوه بر اینکه انرژی کاری کاهش می‌یابد، بودجه‌ها نیز تقسیم می‌شود اما با کاهش تعداد پروژه‌ها می‌توانیم با برنامه‌ریزی بهتری کار کنیم.

شهردار رشت با اشاره به پروژه‌های تعریف شده در راستای بازآفرینی سیما و منظر شهر رشت خاطرنشان کرد: اجرای پروژه پارک لاکان و همچنین پروژه پارک ژاپنی که با همکاری سازمان “جایکا” انجام می‌شود از جمله پروژه‌های تعریف شده در این حوزه است.

نصرتی با بیان اینکه لیست پروژه‌های بازآفرینی شهر به وزیر راه و شهرسازی ارائه شده است ابراز داشت: براساس مذاکرات انجام شده تصمیم بر این شده است که وزارت راه و شهرسازی نیز بودجه‌ای را برای انجام این پروژه‌ها تخصیص دهد. / تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار