کد خبر : 26846
تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1397- 45: 22

عدم اقتدار لازم استاندار گیلان و بی اعتنایی مدیران شهرستانی به دستورات عالی ترین مقام اجرایی استان!

عدم اقتدار لازم استاندار گیلان و بی اعتنایی مدیران شهرستانی به دستورات عالی ترین مقام اجرایی استان!

در بیشتر جلسات به جای پرداختن به مشکلات اولویت دار مردم گیلان مسائل حاشیه ای مطرح می شود

به گزارش گیلانستان، چندی پیش بود استاندار گیلان در اظهاراتی به مدیرانی که در جلسات مهم و تصمیم گیر استان شرکت نمی کنند گلایه کرد و هشدار داده که در صورت تکرار این موضوع با این گونه مدیران برخورد میشود.

پس از آن فرماندار رشت به تاسی از سالاری به این موضوع پافشاری کرده و مدام در جلساتی تذکراتی را روانه مدیران اجرایی داشته که در آخرین نمونه آن میتوان به جلسه پیگیری اجرای تعهدات ساماندهی تخلیه سایت زباله سراوان اشاره کرد.

احمدی با گلایه از عدم حضور برخی از مسئولان در جلسه مربوط  گفت:حضور مدیران در جلسات سبب خواهد شد که مسائل راحت تر مورد بررسی قرار گیرد اما برایم روشن نیست که چرا برخی از مدیران موضوع را جدی نمیگیرند و در جلسات حضور پیدا نمیکنند و انگار دستگاهی به نام فرمانداری در شهرستان رشت از نظر آنها وجود ندارد! اینجا بخوانید

این در حالی می باشد که با وجود تذکرات استاندار و فرماندار رشت، مدیران دستگاه های اجرایی ،این هشدارها را جدی نگرفته و با تکرار عدم حضور غیرموجه خود در جلسات، عملا ثابت کرده اند که اعتنایی به هشدارهای مسوولان استانداری ندارند.

کاملا واضح است که استاندار گیلان به عنوان نماینده دولت و فرد اول اجرایی استان از اقتدار لازم برخوردار نبوده و همین امر باعث شده مدیران اجرایی رغبتی برای خدمت رسانی به مردم نداشته باشند!

همچنین ضعف نظارتی بر روند و فعالیت مدیران و دستگاه های اجرایی استان از دیگر عواملی میباشد که باعث شده عملا مدیران پاسخگو نباشد.

نکته دیگری که نباید فراموش کرد و آن حجم بالای جلسات غیرضروری، کلیشه ای و تکراری است که به جرات می توان گفت کمترین میزان خروجی را دارند و بسیاری از مدیران هم به این نتیجه رسیده اند و گویا به این دلیل در این جلسات شرکت نمی کنند.

در بیشتر جلسات به جای پرداختن به مشکلات اولویت دار مردم گیلان مسائل حاشیه ای مطرح می شود و وقت بیشتر جلسات با این مسائل پر می شود و این نشان می دهد که مسوولان اداره جلسه  فاقد برنامه درست برای مدیریت استان  هستند.

امید است استاندار کارآموز گیلان در این خصوص تدبیری اتخاذ نماید تا شاهد خدمت رسانی مناسبی برای مردم فهیم گیلان باشیم.

انتهای پیام/ رویداد گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار