کد خبر : 23012
تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1396- 38: 0

فتح‌الفتوح مبانی انقلاب توسط اصحاب رسانه شکل گرفت/ رسانه بازوی قدرتمند انقلاب

فتح‌الفتوح مبانی انقلاب توسط اصحاب رسانه شکل گرفت/ رسانه بازوی قدرتمند انقلاب

رئیس بسیج اساتید استان گیلان با تأکید بر اینکه دو قشر اساتید و اصحاب رسانه مؤثرترین افراد برای تبیین مبانی انقلاب هستند گفت: رسانه بازوی انقلاب اسلامی است، حوزه رسانه بسیار گسترده است و نگارش و مطبوعات تنها بخشی از آن است.

به گزارش گیلانستان، کیوان میرزایی صبح امروز در همایش رسانه و انقلاب در تالار حکمت دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه آغاز انقلاب از ۲۲ بهمن ۵۷ بود اظهار کرد: این نهضت بدون شک کماکان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دشمن هرروز طرحی تازه برای مقابله با انقلاب اسلامی ارائه می‌کنند گفت: مدافعان انقلاب باید خود را با این طرح‌ها آماده و مجهز کنند.

رئیس بسیج اساتید استان گیلان با تأکید بر اینکه دو قشر اساتید و اصحاب رسانه مؤثرترین افراد برای تبیین مبانی انقلاب هستند تصریح کرد: رسانه بازوی انقلاب اسلامی است، حوزه رسانه بسیار گسترده است و نگارش و مطبوعات تنها بخشی از آن است.

وی گسترش انگار اسلامی را از وظایف اصلی رسانه دانست و بیان کرد: اگر فتح‌الفتوحاتی در زمینه اشاعه مبانی انقلاب شده است تنها از قشر اساتید و رسانه‌ها منشعب شده است.

میرزایی با بیان اینکه گشودن تمدن اسلامی توسط اساتید دانشگاهی در اوایل انقلاب اسلامی ایجادشده است افزود: امیدواریم تمامی قدم‌ها برای اعتلای اندیشه و تفکر جهادی و بسیجی اسلامی باقوت به راه خود ادامه دهد./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار