کد خبر : 7477
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1395- 56: 14

فتنه ۸۸ در بستر جنگ نرم دشمن شکل گرفت

فتنه ۸۸ در بستر جنگ نرم دشمن شکل گرفت

مسئول سازمان بسیج کارمندان گیلان با بیان اینکه دشمن در فتنه ۸۸ به‌دنبال این بود که در قالب انقلابی مخملی و رنگی به ارکان نظام ضربه وارد کند، گفت: فتنه ۸۸ در بستر جنگ نرم دشمن شکل گرفت.

به گزارش گیلانستان , حسن حبیبی صبح امروز در همایش بصیرت, ولایتمداری و روح عاشورایی که در سالن اجتماعات بانک صادرات گیلان برگزار شد اظهار داشت: فتنه ۸۸ در بستر جنگ نرم دشمن شکل گرفت.

وی با بیان اینکه دشمن در فتنه ۸۸ به‌دنبال این بود که در قالب انقلابی مخملی و رنگی به ارکان نظام ضربه وارد کند، اظهار کرد: در سال ۸۸ نه ماه کشور ما در شورش, ناآرامی و اغتشاش بود و فتنه‌گران کشور را در لبه پرتگاه برده بودند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سال ۸۸، ۲۸۵ بار از کلمه فتنه استفاده کردند تصریح کرد: مقام معظم رهبری از سال ۸۸ تا کنون ۹۸۴ بار از واژه فتنه استفاده کردند.

حبیبی با ابراز تاسف از اینکه بسیاری از افراد از واژه فتنه به راحتی عبور می‌کنند بیان کرد: دین مداری و ولایتمداری ملت ایران بود که فتنه را با شکست روبه‌رو کرد.

وی با بیان اینکه بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در نماز جمعه خرداد ۸۸ بسیاری از افراد مواضع خود را تغییر دادند عنوان کرد: بسیاری از افراد بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری راه درست را انتخاب کردند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان گیلان ملت ایران را ملتی با بصیرت دانست و خاطرنشان کرد: اگر بصیرت و آگاهی مردم در فتنه ۸۸ نبود معلوم نبود وضعیت کشور چگونه می‌شد./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار