کد خبر : 32461
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 دی 1397- 34: 18

فرهنگیان گیلانی حضور فعالی در عرصه خدمت به نظام و انقلاب دارند

فرهنگیان گیلانی حضور فعالی در عرصه خدمت به نظام و انقلاب دارند

مدیرکل اداره آموزش و پرورش گیلان گفت: حفظ استقلال کشور اهمیت دارد و فرهنگیان با وجود مشکلات در حوزه‌‌های مختلف کشور، همچنان در عرصه‌های نظام و انقلاب حضور فعال دارند.

به گزارش گیلانستان نادر جهان‌آرای صبح امروز در مراسم نخستین یادواره شهدای سواد‌آموزی استان گیلان در رشت اظهار داشت: ما همواره مدیون ایثار و از خودگذشتگی‌های شهدای گرانقدر هستیم و باید نقش خود را به بهترین وجه در جهت عزت‌مندی کشور ایفا کنیم.

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه نگاه به گذشته موجب ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر در راستای خدمت به نظام می‌شود تصریح کرد: شهدا با خلوص نیت، خون و جان خود را در راه اسلام و اقتدار نظام هدیه کردند.

جهان‌آرای به فعالیت نیروهای فرهنگی در عرصه ملی، استانی و محلی اشاره کرد و افزود: نیروهای فرهنگی همچنان با فعالیت خود در عرصه‌های مختلف پیشگام بودند و هفته گذشته سالگرد چهلمین سال شهادت نخستین شهید فرهنگی، شهید جعفری بود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگیان دارای منزلت و جایگاه ویژه‌ای هستند ابراز داشت: حفظ استقلال کشور همچنان با ارزش است و فرهنگیان با وجود مشکلاتی که در حوزه‌‌های مختلف کشور داریم همچنان در عرصه‌های نظام و انقلاب حضور فعال دارند.

مدیرکل اداره آموزش و پرورش گیلان با تشکر و قدردانی از حضور خانواده معزز شهدا در مراسم نخستین یادواره شهدای سواد‌آموزی استان گیلان گفت: خانواده شهدا پشتوانه قوی نظام اسلامی هستند و حضور آنان در مراسمات و مکان‌های مختلف سبب دلگرمی و سرشار ازحس معنوی‌ست.

کارشناس اطلاع‌ رسانی اداره آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این جلسه اظهار داشت: مراسم نخستین یادواره شهدای سواد‌آموزی استان گیلان که به نوعی گرامیداشت شهدای سواد‌آموزی نظیر شهید فلاحتی، شهید عبادی و شهید بختیاری بود در مدرسه شاهد فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.

رضا عبدالکریمی با اشاره به دیگر برنامه‌های اداره آموزش و پرورش استان گیلان در روزهای آتی ابراز داشت: اداره آموزش و پرورش استان گیلان به مناسب هفته گزینش نیز قصد برگزاری یک همایش در قالب تجلیل از نیروهای گزینش آموزش و پرورش استان گیلان را دارد.

انتهای پیام/ش

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار