کد خبر : 21508
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1396- 41: 11

مدیران امروز گیلان و یا همان فتنه‌گران سال ۸۸ این روزها کجایند؟!/ حداقل مرد باشید و بیایید در خیابانها از دولتتان دفاع کنید

مدیران امروز گیلان و یا همان فتنه‌گران سال ۸۸ این روزها کجایند؟!/ حداقل مرد باشید و بیایید در خیابانها از دولتتان دفاع کنید

شما که طرفدار روحانی هستید و پستهای در اختیار شما به برکت روحانی بوده، شماها الان کجا هستید، مگر دولت مال شما نیست؟ مگر شما ها مدیران این استان نیستید؟ پس چرا در کنار این تجمع های رشت حضور ندارید!؟

 

به گزارش گیلانستان، حسن کربلایی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان در واکنش به تجمعات اخیر مردم رشت در اعتراض به وضع معیشتی و اقتصادی طی یادداشتی نوشت:

آقایان سید احمد حسینی، رسایی، رضی، رنجکش، اکبرزاده، کیوان محمدی، رمضانپور، احمدی پور، راستی ، خ مدارایی، خ حساس خواه و بقیه که رسماً در ستاد موسوی بودید، و یا با جریان فتنه همراه بودید، و نا آرامی‌های دانشگاه، (داخل و خارج دانشگاه) و خیابان شهید مطهری و گلسار را مدیریت می‌کردید، و یا حد اقل جوانان سبز پوش ستاد موسوی از شماها خط می‌گرفتند و دست به این اقدامات می‌زدند و شما هم همراهی میکردید و یا راضی بودید، از شما سوال میکنم در سال هشتاد و هشت مدعی بودید که تقلب شده و معترض بودید، الان که مدیریت کشور در اختیار شما و دوستان شماست، کجایید؟

شما که طرفدار روحانی هستید و پستهای در اختیار شما به برکت روحانی بوده، شماها الان کجا هستید، مگر دولت مال شما نیست؟ مگر شما ها مدیران این استان نیستید؟ پس چرا در کنار این تجمع های رشت حضور ندارید؟ بیایید و از خودتان، دولت خودتان، عملکردتان دفاع کنید.

یعنی اینجا هم باید نیروی انتظامی و بچه های بسیجی ناسزا بشنوند؟ باز هم باید به ارزشهای والای این نظام جسارت شود و موجبات خوشحالی مستکبران فراهم گردد؟ بیایید در خیابان ها از حیثیت خودتان دفاع کنید، با مردم صحبت کنید، آنان را راهنمایی کنید ، حرفهای آنان را بشنوید و مدیریت کنید.

کجایید مردان زرنگ ، شماها که هشت سال پیش موافق برپایی این اجتماع ها بودید و کمک هم می‌کردید، چرا الان ناپدید هستید.؟ حداقل مرد باشید وقتی شعاری می‌شنوید که به رییس‌جمهور شما اهانت میشه، از روحانی دفاع کنید. فقط میخواستید پست‌ها و سمتها و مدیریتهای در اختیار روحانی را در اختیار بگیرید ؟ چرا الان به روحانی کمک نمیکنید؟

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خلیل سه شنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳

براستی که سخنی مردانه گفتی
دوست آن باشد که گیرد دست دوست –
در پریشان حالی و درماندگی
آقایان اصلاح طلب ، از پشت میز های ریاست به کف خیابان بیایند و از عملکرد دولت خود دفاع کنند و این مردم و جوانان را قانع کنند و مواضع خود را روشن کنند .

رفتن به نوار ابزار