کد خبر : 21235
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1396- 15: 14

مردم از مدیران استان انتظار خدمت دارند نه اینکه بشنوند دستگیر و مرتکب جنایت شده‌اند!

مردم از مدیران استان انتظار خدمت دارند نه اینکه بشنوند دستگیر و مرتکب جنایت شده‌اند!

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز مردم به دنبال مدیرانی هستند که برایشان کار و خدمت‌ کنند نه اینکه بشنوند مدیر استان یا کشورشان را دستگیر کرده‌اند.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رضا رمضانی در مراسم هیئت متوسلین ائمه اطهار (ع) در مسجد آفخرای رشت اظهار داشت: نکته‌ای که در جامعه امروزی باید به آن توجه شود این است که گفتمان مهدوی همان گفتمان نبوی است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه به گفته پیامبراکرم(ص) سیره‌ی حضرت مهدی (عج) هیچ تفاوتی با با سیره وی ندارد عنوان داشت: درک این جمله و توجه به عمق آن بسیاری از مشکلات امروزمان را رفع می‌کند.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان خاطرنشان کرد: بیان‌کردن جملاتی مانند اینکه “اسلام با ثروت حضرت خدیجه (س) و شمشیر امیرالمومنین علی (ع) رشد کرده است” برای عموم مردم و مخاطبان اسلام نیاز به تبیین دارد.

امام جمعه مسجد هامبورگ آلمان با تاکید بر این صفاتی مانند “منتقم” که برای امام زمان (عج) بیان شده است نیاز به تشریح و توضیح دارد ابراز داشت: مشخص شدن این موضوع نیاز دارد تا برخی وقایع صدر اسلام را بررسی کنیم.

آیت الله رمضانی پیامبراکرم (ص) را به عنوان بشارت‌دهنده و بیم‌دهنده امت اسلام و سایر جهانیان معرفی کرد خاطرنشان کرد: یکی دیگر از صفات پیامبر این است که او مربی و تربیت کننده بشر است.

وی با تاکید بر اینکه پس از علنی شدن دعوت پیامبراکرم (ص) فشارها و مخالفت‌ها علیه وی بیشتر شد تصریح کرد: پیامبر (ص) کسی نبود که حرف بزند و عقب نشینی کند بلکه به دنبال پیشبرد اهداف و حرف‌هایش بود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به صدور دستور هجرت از سوی پیامبراکرم (ص) پس از افزایش فشار بر مسلمانان خاطرنشان کرد: دشمن بهترین راه مقابله با رسول‌الله(ص) را محاصره کردن خاندان‌بنی هاشم از نظر اقتصادی و غیره دانستند و به این کار اقدام کردند.

امام جمعه مسجد هامبورگ آلمان با تاکید بر اینکه تا آن برهه از تاریخ هیچ جنگی میان پیامبر اکرم(ص) و کفار پیش نیامده بود خاطرنشان کرد: اولین اقدام جنگی زمانی انجام شد که کفار قریش برای قتل پیامبر (ص) به مدینه آمدند.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با تاکید بر اینکه پیامبراکرم (ص) مامور به دفاع و مقاومت بودند تصریح کرد: حضرت محمد (ص) حق را بیان کرده بود و این کفار بودند که با زور ک تزویر به دنبال نابودی حق بودند.

آیت الله رمضانی ضمن بیان شباهت های دوران پیامبراکرم (ص) و زمان فعلی اظهار داشت: امروز میبینیم که اگر کشوری در مقابل جنابات کفار سکوت کند کسی با او کاری ندارد اما اگر کسی در مقابل ظلمی که به مردم میانمار می‌شود موضع‌گیری کند با او مقابله می‌شود.

وی با اعلام اینکه در هفته گذشته ۶ هزار و ۷۰۰ نفر در کشور یمن کشته شدند عنوان داشت: ۷۶۰ نفر از کشته شدگان فجایع یمن کودکان بودند و حال باید ببینیم سازمان دفاع از کودکان جهان کجاست تا موضع‌گیری کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بر اساس تحقیقات انجام شده یک میلیارد کودک در جهان از سوءبهداشت و سوءتغدیه رنج می‌برند ابراز داشت: اگر کشوری برای حمایت از این کودکان اقدامی انجام دهند توسط سلطه طلبان تتمیع و تهدید می‌شوند.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا در راستای پایمال کردن حقوق مردم فلسطین افزود: اسرائیل بیشترین میزان نادیده گرفتن و نقض مصوبات سازمان ملل را دارد و در حال حاضر هم کشورهای اروپایی وابسته او درحال تهدید کردن مردم برای عدم شرکت در راهپیمایی های حمایات از فلسطین هستند.

امام جمعه مسجد هامبورگ آلمان رحمت و جلوگیری از جنگ را محور اصلی سلام دانست و خاطرتشان کرد: در برخی جنگ ها تا ۶ هزار نفر اسیر مسلمانان می‌شدند اما پیامبراکرم (ص) آنان را عفو می‌کرند.

آیت الله رمضانی با اعلام اینکه امروز دشمن به دنبال ایجاد جنگ و اختلاف میان عرب و عجم است اظهار داشت: در هفته های اخیر شاهد بودیم که دشمن مسئله فلسطین و قدس را منحصر به اعراب معرفی کرده و ایران را از نظردهی درباره آن منع میکردند در صورتی که مسئله قدس مربوط به تمام جهان اسلام است.

وی ضمن تشریح علت “منتقم” خواندن امام عصر (ارواحنافداه) عنوان داشت: امام زمان (عج) با ظهورشان در مقابل جریان کفر و ظلمی که در طول تاریخ ادامه پیدا کرده است می‌ایستند و آن زمان نوبت این است که ظالمان هزینه اقداماتشان را بدهند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ترامپ را رئیس جمهور دیوانه آمریکا خطاب کرد و گفت: کشوری که خود را مهد دموکراسی می‌داند باید عاقل‌ترین فرد را در راس امورش بگذارد اما امروز میبینیم ترامپ با هر سخنش فتنه‌ای جدید در جهان برپا می‌کند.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ با تاکید بر لزوم حفظ وحدت داخلی توسط مردم و مسئولان کشور خاطرنشان کرد: ایران می.خواهد الگویی ماندگار در جهان باشد پس مسئولان باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه مسجد هامبورگ با بیان اینکه آزدیخواهان و مردم جهان از ایران توقع دارند تا بهترین عملکرد را داشته باشد افزود: اگر مسئولان ما خودشان را اصلاح نکنند و بازهم شعار دهند و به دنبال اشرافی‌گری باشند نمیتوانند اعتماد مرد را جلب کنند.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه مردم از شعار مسئولان خسته شده اند، اظهار داشت: مردم دنبال این هستند که ببینند فلان مدیر استان یا کشور خدمت بزرگ و کاری را انجام داده است؛ نه اینکه بشنوند دستگیر شده و فلان جنایت را مرتکب شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار