کد خبر : 11084
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 فروردین 1396- 13: 9

مسئولان از دادن آمارهای غلط درباره رشد اقتصادی به مردم خودداری کنند

مسئولان از دادن آمارهای غلط درباره رشد اقتصادی به مردم خودداری کنند

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: مسئولان رشد اقتصادی را با آمار واقعی به مردم ارائه دهند و از دادن آمارهای غلط به مردم خودداری کنند.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت سایت نفتی سردار جنگل رودسر اظهار داشت: پیشبرد و تکمیل سایت نفتی رودسر از جمله ایجاد حفاری‌هایی در دریای خزر نیازمند به تکنولوژی پیشرفته است و در حال حاضر ایران از آن برخوردار نیست.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس تصریح کرد: تحریم‌ها مانع جذب و مجاب کردن سرمایه‌گذاران خارجی و در نتیجه صرف زمان طولانی می‌شود به همین دلیل تکمیل این پروژه عظیم را در اولویت‌بندی که در جلسات مشخص شده‌ قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: اولویت نخست را در زمینه صنایع پتروشیمی و صنایع پایین دست مشخص کرده‌ایم و بخشی دیگر از مناطقی که قرار است چاه نفت در آنجا احداث شود در اختیار مجتمع‌ها و بخشی دیگر در اختیار پیمانکاران خارجی که در بخش نفت فعال هستند قرار می‌گیرد.

عباسی درباره شعارهای انتخاباتی کاندیدهای شورای شهر و ریاست جمهوری اذعان داشت: با توجه به اینکه فعالیت کاندیداهای پیروز به‌صورت اجرایی است در تبلیغات خود از شعارهایی استفاده کنند که منطبق با واقعیت‌های جامعه باشد.

وی معیشت، اشتغال‌زایی، بیکاری، رکود و اقتصاد ضعیف را از جمله بزرگترین مشکلات کشور بیان کرد و افزود: نامزدهای احتمالی درصورت ارائه راهکارهای مناسب در جهت برون رفت از شرایط فعلی پا در عرصه انتخابات بگذارند و در غیر این صورت میدان را برای کسانی که قادرند در سطح جهادی و عملیاتی به مردم خدمت کنند خالی بگذارند.

عباسی ارائه آمار ناصحیح توسط مسئولان را مانع عملکرد مناسب نامزدهایی که در انتخابات امسال پا به عرصه مسئولیت می‌گذارند بیان کرد و گفت: از مسئولان تقاضا داریم که رشد اقتصادی را با آمار واقعی به مردم ارائه دهند و از دادن آمارهای غلط خودداری کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان خطاب به کاندیداهای انتخاباتی اظهار داشت: کسانی که می‌خواهند وارد عرصه اجرایی شوند باید در عمل، گفتمان مردمی و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در بخش اقتصاد در سال‌های اخیر گفت: به‌عنوان نماینده و خدمتگزار مردم، امسال از راهکارهایی استفاده خواهم کرد که موجب تحقق و عملیاتی شدن دستور مقام معظم رهبری در همه ابعاد به‌ویژه در بخش اقتصادی شود.

وی با اشاره به افزایش فارغ التحصیلان نسل سوم دانشگاهی و جوانان بیکار افزود: در حال حاضر بیشترین مراجعات مردمی از سوی جوانان فارغ التحصیل با مدرک دانشگاهی بالا است که اشتغال آنها باید به‌صورت دانش بنیان انجام شود و از این طریق زمینه اشتغالزایی و تولید توسط آنها افزایش یابد.

عباسی بانک‌ها را مانعی بزرگ در زمینه تولید و کارآفرینی بیان کرد و گفت: شبکه‌های بانکی علاوه بر عدم حمایت از تولیدکنندگان با بهره‌های بالایی که طلب می‌کنند مانع افزایش کیفیت، تولید و رقابت می‌شوند و به همین دلیل است که افراد از تسهیلات بانکی در کاری غیر از تولید استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار