کد خبر : 13591
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1396- 34: 22

هرگاه امام، شهدا و انقلاب قابل خریدن باشند، علی‌پور هم قابل معامله خواهد بود/ هرگز استعفا نمی‌دهم

هرگاه امام، شهدا و انقلاب قابل خریدن باشند، علی‌پور هم قابل معامله خواهد بود/ هرگز استعفا نمی‌دهم

منتخب شورای پنجم رشت گفت: در این راه با هیچ احدی معامله نخواهم کرد و تاکید می کنم اگر زمانی امام، شهدا و انقلاب قابل معامله و خریدن باشند، علی پور هم قابل معامله و خریدن خواهد بود.

محمد حسن علی پور در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: خداوند را شاکرم که در دل مردم حسی انداخت تا به بنده رای دهند و توفیقی نصیبم شد که به عنوان نماینده اقشار آسیب پذیر و مظلوم شهر رشت در شورای پنجم انتخاب شوم.

وی با بیان اینکه سرباز کوچک امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری هستم، خاطرنشان کرد: اهداف خود را در راستای انقلاب اسلامی می دانم و به این جناح و آن جناح وابسته نیستم و راه انقلاب، شهدا و اطاعت از ولی فقیه را طی خواهم نمود.

پاکبان منتخب شورای پنجم رشت با اشاره به شایعاتی مبنی بر احتمال کناره گیری اش از شورا ابراز نمود: همه اینها شایعات پوچ و بی اساس است و توجهی به آن نمی کنم. هرگز از شورای پنجم استعفا نخواهم داد زیرا مردم بیش از ۱۸ هزار رای پاک به بنده دادند و خود را نماینده آنان می دانم.

علی پور در پایان با بیان اینکه “ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت” اذعان داشت: در این راه با هیچ احدی معامله نخواهم کرد و تاکید می کنم اگر زمانی امام، شهدا و انقلاب قابل معامله و خریدن باشند، علی پور هم قابل معامله و خریدن خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کردمحله چهارشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۲۸

احسنت…عقب نشینی نکن و به اونایی که باتطمیع و وعده و وعید و هزینه های آنچنانی چهارتا رای بی ارزش جمع کردند بفهمان که اونی که اونا فکرمیکنن نیستی و ظرفیت پذیرش این مسوولیت بزرگ راداری.تاخداراداری هیچ غمی نداشته باش.موفق باشی دلاور.چشم و امید همکارانت بعدازخدابه توست.آنهاراناامیدنکن.

روشن چهارشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴

سلام علیکم. فارغ از این مواضع. ایول داره به آنهایی که بشما رای دادند و صد ایول به شما همه بچه های عزیز خدمات شهری سراسر ایران. من بقربان آن قلب پاکتان و دستهای کارگری بوسیدنی شما. فدای داری علی پور

عادی چهارشنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

اقای علی پور شما راهی رو باز کردی که اشراف از قبل خود را متصدی این سمتها ندونن. تمنا دارم در شناخت مدیریت شهری، شرح وظایف شورای شهر(نه کمتر نه بیشتر)، پرهیز از اقدامات خصوصی (هرچند از روی دلسوزی باشه)، معامله نکردن با جریانهای منفور سیاسی، و کار روزمره و مردمی تلاش کن تا در نهایت این ۴سال ثابت کنی لیاقتشو داشتی. کارنامه تو میتونه بعد از ۴سال یک جریان ملی کنار زدن اشراف رو در کشور راه بندازه. و اگر خدای ناکرده کارنامه قابل دفاعی نداشته باشی این جریان شکست بدی میخوره. برات دعا میکنم.

صفود پنجشنبه , ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

ما قدر شناس افراد پاک هتیم

رفتن به نوار ابزار