کد خبر : 23212
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1396- 20: 0

پذیرش مسئولیت و انجام درست آن در جمهوری اسلامی موهبت الهی است/حضور آحاد مردم در راهپیمایی نقشه دشمن را نقش بر آب کرد

پذیرش مسئولیت و انجام درست آن در جمهوری اسلامی موهبت الهی است/حضور آحاد مردم در راهپیمایی نقشه دشمن را نقش بر آب کرد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: پذیرش مسئولیت در جمهوری اسلامی یک موهبت الهی است مشروط به اینکه آن مسئولیت خوب و به‌درستی انجام پذیرد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ستار علیزاده پیش از ظهر امروز در نخستین روز از همایش آموزشی مدیران و خادمان بقاع متبرکه گیلان در تالار پارس این شهر با تبریک ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تسلیت ایام شهادت صدیقه طاهره (س) اظهار کرد: در حقیقت ۲۲ بهمن امسال تماشایی برگزار شد و علی‌رغم تبلیغات مکرر و پررنگ دشمنان، کانال‌های ضدانقلاب و سلطنت‌طلب که با سیاه نمایی انقلاب و دلسرد کردن مردم در پی خلوت برگزار کردن این راهپیمایی بزرگ و پرشور بودند حضور آحاد مردم  شریف ایران اسلامی همه نقشه‌های آنان را  نقش بر آب کرد.

 وی با بیان اینکه امروز این اقتدار و عظمت از برکات امام راحل، خون شهدا و امامزادگان عظیم الشان است گفت: امامزادگان اولاد حضرت زهرا (س) هستند و ما وظیفه‌داریم معارف حقیقی این بزرگواران را به نسل بعد منتقل کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اذعان به اینکه هیئت امناء محترم بقاع متبرکه  به جهت خدمت در محلی که عزیزترین و محبوب‌ترین فرد پیش خداوند قرار دارد شایسته تقدیر است بیان کرد: کار برای این بزرگواران سعادتمندی و عزتمندی است، زیرا  بقاع متبرکه یک سرمایه بزرگ معنوی است که باید با نگاه و کار انقلابی، جهادی و قرآنی آن را حفظ و نگهداری کرد.

علیزاده با تاکید بر اینکه هیئت امناء بقاع متبرکه گیلان بسیار پرتلاش و بی‌ادعا هستند و سند آن کوشش عزیزان در تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی جامعه است خاطرنشان کرد: البته هنوز جای کار فراوان دارد که می‌طلبد باکار جهادی و انقلابی آن را افزایش داد.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) در جمع یاران خود مبنی بر اینکه “هرکسی نمی‌تواند مسئولیت پست خود را تا آخر اجرا نماید مگر آنکه حق آن را به‌خوبی و درست ادا نماید “تصریح کرد: پذیرش مسئولیت در جمهوری اسلامی یک موهبت الهی است مشروط به اینکه آن مسئولیت خوب و به‌درستی انجام پذیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان افزود: هیئت امناء ما انسان‌های پاک، مخلص، جهادی و بی‌ادعایی هستند که بدون چشم‌داشت در سنگرهای بقاع متبرکه مشغول به فعالیت و جهاد هستند.

وی با اذعان به اینکه هرکس به‌اندازه مسئولیتی که دارد باید با مدیریت صحیح و پدرانه آن را به سرانجام برساند بیان کرد: خداوند این نعمت الهی را به ما رسانده است و باید پاسخگوی این نعمت بزرگ باشیم.

علیزاده با تاکید بر اینکه ما امروز در یک جبهه فرهنگی حضور داریم و بنا بر فرمایش رهبری معظم نظام  بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند اظهار کرد: امروز باید به  این وظیفه بزرگ که بر دوش ما است پاسخ درست دهیم که چگونه این مرکز نورانی و فرهنگی را مدیریت کرده‌ایم که امروز این مسئولیت بسیار بزرگ است./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار