کد خبر : 6739
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395- 26: 15

چرا برخی مسئولان این‌قدر فضای کشور را متشنج می‌کنند/درصدد رفع موانع اقتصادی باشید

چرا برخی مسئولان این‌قدر فضای کشور را متشنج می‌کنند/درصدد رفع موانع اقتصادی باشید

عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از از برخی واکنش‌ها به لغو سخنرانی مطهری گفت: باید همه دست‌اندرکاران نظام درصدد رفع موانع اقتصادی باشند.

آیت‌الله سید علی حسینی اشکوری در قم، با اشاره به حواشی به وجود آمده برای لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد اظهار داشت: بنده ارادت ویژه‌ای به شهید مطهری دارم و ایشان نقش برجسته‌ای بر گردن جامعه علمی کشور دارند و ما انتظار داریم فرزند این شهید بزرگوار بر اساس سیره پدر خود عمل کنند.

وی بابیان اینکه علی مطهری باید حکمت و وقار را در رفتار خود حفظ کند، افزود: ایشان باید از اجرای کارهایی که موجب لطمه زدن به حیثیت پدر خود می‌شود اجتناب و خودداری کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری حق بیان و اظهارنظر را برای همه آزاد دانست و گفت: علی مطهری به‌عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی از تریبون مجلس، طبق اصل ۸۴ قانون اساسی حق اظهارنظر درباره مسائلی که تشخیص می‌دهند رادارند ولی نباید این حق برای ایجاد حاشیه در جامعه استفاده کند.

وی آرامش، امنیت و آرامش روانی جامعه را موردتوجه قرار داد و عنوان کرد: بااین‌همه گرفتاری که کشور دارد نباید به چیزهایی پرداخت که اهمیت چندانی ندارد و با دادوفریاد راه انداختن کاری کنیم که آرامش جامعه به هم بخورد و جو اجتماعی متشنج شود.

اشکوری با انتقاد از برخی مسئولان که در حال آسیب زدن به‌نظام و تهیه خوراک برای رسانه‌های بیگانه هستند، افزود: امروز مسئله مهم اقتصاد جامعه و مردم است و باید همه دست‌اندرکاران نظام درصدد رفع موانع اقتصادی باشند و به سیاست اقتصاد مقاومتی را که رهبر انقلاب ترسیم و ارشاد کرده‌اند جامه عمل بپوشانند.

وی ادامه داد: آمریکا و استکبار در مسائل مختلفی مانند برجام، تحریم و … هرروز با بهانه‌های مختلف در حال فشار به کشور هستند و باید مسئولان در این زمینه مراقب باشند و از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای بپرهیزند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: متأسفانه درزمانی که می‌شد از دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی مانند مانور بزرگ اربعین بهترین استفاده را برد، بیان چنین حواشی‌ای این اقدام بزرگ را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار