کد خبر : 8662
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1395- 15: 14

۱۰ هزار دانش‌آموز گیلانی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

۱۰ هزار دانش‌آموز گیلانی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: امسال ۱۰ هزار و ۲۷۲ نفر در بخش دانش‌آموزی در قالب اردو راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش گیلانستان ، سردار محمد عبدالله‌پور امروز در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس با اشاره به اینکه جلسه کمیته راهیان نور با حضور ادارات استان به‌طور منظم برگزار می‌شود اظهار داشت: در جلسات کمیته مذکور مصوبات خوبی در این حوزه به تصویب می‌رسد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه راهیان نور به تعبیر مقام معظم رهبری جزو بزرگترین عملیات فرهنگی در مقابل هجمه‌های دشمن است افزود: اردوهای راهیان نور بهترین اقدام در مقابل مشکلات و معضلات فرهنگی جامعه امروز است.

عبدالله‌پور با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره از گسترش معصیت و گناه جلوگیری می‌کند خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ هزار و ۲۷۲ نفر در بخش دانش آموزی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه قدس  استان گیلان با تاکید بر اینکه اعزام دانش آموزان گیلانی به اردوهای راهیان نور در حال حاضر و تا پایان سال ادامه دارد بیان کرد: دو اعزام به‌دلیل بارش برف و شرایط نامناسب جوی در حال حاضر به تعویق افتاده است.

وی اردوگاه راهیان نور را یکی از نیازمندی‌های استان گیلان عنوان کرد و با اشاره به اینکه استان گیلان سومین استانی است که از داشتن اردوگاه راهیان نور محروم است گفت: با توجه به برگزاری باشکوه کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان، استان نیازمند یک اردوگاه مناسب برای راهیان نور است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر اینکه بحث پارک موزه دفاع مقدس باید به‌طور ویژه در گیلان دنبال شود اظهار داشت: باید پارک موزه‌ای متناسب با شأن و منزلت شهدای استان گیلان در استان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان و به برکت خون شهدا پارک موزه دفاع مقدس گیلان می‌تواند یکی از بی‌نظیرترین پارک موزه‌های دفاع مقدس در کشور باشد افزود: ساخت و ایجاد این پارک موزه باید به‌صورت یک اقدام همه‌گیر در استان با همکاری تمامی دستگاه‌ها انجام شود.

عبدالله‌پور با بیان اینکه وجود  پارک موزه دفاع مقدس می‌تواند توسعه اقتصادی، گردشگری، فرهنگی و شناخت بیشتر جوانان با حوزه دفاع مقدس را برای استان به ارمغان آورد تصریح کرد: استان گیلان با توجه به دارا بودن ۸ هزار شهید گرانقدر نیازمند پارک موزه دفاع مقدس است./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار