کد خبر : 61008
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399- 37: 11

در پیامی؛

۹ دی نشانه بصیرت و فهم ملت ایران از توطئه دشمنان بود

۹ دی نشانه بصیرت و فهم ملت ایران از توطئه دشمنان بود

مجمع نمایندگان گیلان با صدور پیامی حماسه ۹ دی را نشانه بصیرت و فهم ملت ایران از توطئه های دشمنان توصیف کرد.

به گزارش گیلانستان، مجمع نمایندگان استان گیلان با صدور پیامی فرارسیدن یوم الله ۹ دی را تبریک و آن را نشانه بصیرت و فهم ملت ایران از توطئه‌های دشمنان توصیف کرد.

در پیام مجمع نمایندگان گیلان آمده است:

حوادث پس از پیروزی انقلاب اسلامی که در راستای دفاع از ارزش‌های الهی رقم خورد در منشأ و سرآغاز، برکات زیادی در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفع توطئه‌ها بود که در همه آنها نقش بصیرت و آگاهی مردمی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

حماسه ۹ دی ۸۸ نشانه‌ای از این بصیرت و فهم ملتی است که برای انجام رسالت خود، خودجوش به صحنه آمدند تا به همه فتنه گران داخلی و خارجی اثبات کنند که برای حراست از ارزش‌ها، دفاع از رهبر معظم انقلاب اسلامی و حقوق مردم در صحنه هستند.

مردم با بصیرت گیلان در هشتم دی سال ۸۸ یک روز زودتر دفاع خود را از ولایت فقیه نشان دادند و امید دشمنان را به یاس تبدیل کردند تا اثبات کنند مردم سرزمین گیل هر کدام یک میرزا کوچک هستند و به دشمنان بفهمانیم که ما با عهدی که با اماممان بستیم پایبندیم و بصیرت ما در مشت‌های گره شده و قلب‌های داغدار حسینی تجلی پیدا کرد.

مجمع نمایندگان گیلان با گرامیداشت یوم الله هشتم و نهم دی ماه، توفیق روزافزون مردم عزیز میهن اسلامی به ویژه مردمان مؤمن، متعهد و ولایتمدار استان گیلان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار