کد خبر : 84087
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آذر 1401- 46: 18

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان خبر داد؛

آغاز تمرینات ۱۵۰ کبدی کار گیلانی برای انتخابی مسابقات آسیایی چین

آغاز تمرینات ۱۵۰ کبدی کار گیلانی برای انتخابی مسابقات آسیایی چین

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر لزوم بهره گیری از همه ظرفیت ها برای رشد ورزش کبدی گفت: تمرینات ۱۵۰ کبدی کار گیلانی برای حضور در انتخابی مسابقات آسیایی چین آغاز شد.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، جهانبخش آرمان بعد از ظهر دوشنبه در جلسه هیئت‌های کبدی شهرستان‌ها اظهارکرد: مطمئناً با همدلی و وحدت و با روی کار آمدن نیروی جوانی و تزریق آن به شهرستان‌ها در راستای تقویت این ورزش انسجام خوبی صورت خواهد گرفت و می‌توان برای مسابقات پیش رو، بیشترین نماینده را به تیم ملی معرفی کرد.

 

وی در ادامه ضمن تبریک به سرپرست جدید هیئت کبدی استان و مسئولین هیئت شهرستان افزود: امیدواریم با رویکرد جدید و ایجاد انگیزه کبدی کاران استان از ۱۵۰ نفر در بخش زن و مرد را به ۳۰۰ نفر افزایش دهیم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان به نقش آموزش و پرورش اشاره کرد و بیان داشت: بعد از انقلاب کبدی تنها ورزش تیمی است که همزمان هم در بخش مردان و زنان موفق به کسب طلا شده است.

 

وی تأکید کرد: باید برای سرمایه گذاری در این ورزش، از همکاری آموزش و پرورش و این هیئت در سطح شهرستان‌ها نهایت استفاده را برای جذب افراد با استعداد در این ورزش استفاده کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار