کد خبر : 55470
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مرداد 1399- 28: 11

فرماندار رشت:

ایجاد طرح های سالم سازی مناسب در اولویت قرار دارد

ایجاد طرح های سالم سازی مناسب در اولویت قرار دارد

فرماندار رشت با تأکید بر اینکه ایجاد طرح های سالم سازی سواحل در اولویت قرار دارد، گفت: گردشگری منبعی برای ایجاد درآمد پایدار و شغل است.

به گزارش گیلانستان، علی فتح الهی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای ساماندهی سواحل شهرستان رشت با بیان اینکه ظرفیت‌های خدادادی زیادی در استان گیلان وجود دارد، گفت: با برنامه ریزی درست می‌توان از این بسترها برای اشتغال زایی و خدمات رسانی به مردم استفاده کرد.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه شرایط ویژه جغرافیایی این استان هر ساله سبب جذب گردشگران می‌شود، افزود: وجود مسافران می‌تواند به منبعی برای کسب درآمد پایدار و اشتغال تبدیل شود که متأسفانه شیوع بیماری کرونا این ظرفیت را امسال با چالش جدی رو به رو کرده است.

وی با تاکید بر اینکه به علت شیوع بیماری کرونا نمی‌توانیم پذیرای مسافران باشیم، اظهار داشت: از گردشگران درخواست داریم به استان گیلان سفر نکنند.

فتح الهی ضمن تسلیت به مناسبت فراهم رسیدن ماه محرم از احتمال ورود مسافران در تعطیلات پیش رو ابراز نگرانی کرد و گفت: استان گیلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است که باید با برنامه ریزی و فرهنگ سازی مدیریت درست صورت گیرد.

فرماندار رشت حفظ سلامت مردم را اولویت اصلی دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: استفاده از ظرفیت‌های گردشگری در شرایط کرونایی محدودیت‌های زیادی را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه وجود بیش از ۲۰ کیلومتر سواحل در شهرستان رشت سبب جذب گردشگران می‌شود، تصریح کرد: ایجاد طرح‌های سالم سازی مناسب و در شأن مردم اولویت اصلی دولت است و از ظرفیت‌های سواحل نتوانستیم برای ایجاد طرح‌های سالم سازی استفاده کنیم.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار