کد خبر : 94205
تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1402- 04: 23

شهردار رشت:

برای اجرای پروژه های شهر رشت به دنبال جذب اعتبارات ملی هستیم

برای اجرای پروژه های شهر رشت به دنبال جذب اعتبارات ملی هستیم

شهردار رشت با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای هشت پروژه در این شهر گفت: به دنبال جذب اعتبارات ملی هستیم.

به گزارش گیلانستان، رحیم شوقی امروز شنبه در جلسه شورای شهر رشت با اشاره به اینکه از همراهی و حمایت اعضای شورا بی نهایت ممنونم اظهار کرد: با حمایت‌هایی شورای شهر مسئولیت بنده بیشتری می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در زمان اجرای این ۸ پروژه از سایر برنامه‌ها نیز غافل نمی‌شویم، افزود: معتقدم اگر مدیریت ما خدا محور باشد یقیناً به سمت خدمات انسان محور حرکت می‌کنیم.

 

شهردار رشت با تاکید به اینکه آغاز این ۸ پروژه بزرگ به معنای زیر سایه قرار گرفتن دیگر پروژه‌ها نیست، تصریح کرد: پیرامون اجرای یک سری پروژه‌های کوچک همچون پل پستک نیز جلساتی برگزار کردیم و در تلاشیم تا حداکثر در پاییز این پروژه به بهره برداری برسد و پروژه ژ پنج نیز زیر بار ماشین آلات به منظور عملیاتی شدن رفته است.

 

شوقی با اشاره به پروژه لاکان، بیان کرد: در حال تمدید قرار داد هستیم و این موارد را اعلام می‌کنم تا همه بدانند اجرای این ۸ پروژه بزرگ عمرانی در روند دیگر پروژه‌ها خللی ایجاد نمی‌کند.

 

وی با تاکید به اینکه در تلاشیم تا از اعتباری ملی بهره مند شویم افزود: خوشبین هستم که این پروژه‌ها را حتی جلوتر از زمان مقرر اجرایی کنیم و از اعضای شورا تقاضا دارم صدایی که از بابت این پروژه قرار است به گوش شهروندان برسد صدای اتحاد و همدلی باشد.

 

ضرورت همدلی و همراهی شورا با شهرداری

 

محسن سماکچی عضو شورای شهر رشت نیز در این جلسه اظهار کرد: اتفاق خوبی در رشت در حال رقم خوردن است و به عنوان یک شهروند نه به عضو شورا در این جلسه اعلام می‌کنم رشت مظلوم چندین سال است که اجرای هیچ پروژه‌ای را در خود ندیده است.

 

وی با بیان اینکه امروز اگر این پروژه‌ها مطرح شده است به واسطه جسارت و توانمندی شهردار جوان رشت است، افزود: نباید با طرح مباحث پیش پا افتاده جلوی این کارها را بگیریم و اگر در مسیر راه مشکلی پیش بیاید باید همه با اتحاد و همدلی برای رفع آن تلاش کنیم و فقط پرداختن به معایب و مشکلات، چاره کار نیست و شورا نباید فقط به طرح مشکلات بپردازد و باید در زمان ارائه راهکارها نیز همراهی کند.

 

عضو شورای اسلامی شهر رشت، با اشاره به اینکه اجرای پروژه رینگ ۹۰ متری به تنهایی چندین هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد، گفت: ایمان داریم که با همراهی شورا و شهرداری این اتفاقات بزرگ رقم می‌خورد و هر گونه سنگ انداختن در مقابل پای شهردار خیانت به شهر و شهروندان است و از حمایت‌های سپاه، استانداری، دستگاه قضا، فرمانداری نیز تقدیر و تشکر می‌کنیم و در حوزه آسفالت نیز در سال جاری شاهد اتفاقات خوبی هستیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار