کد خبر : 65670
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400- 35: 11

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان:

دانشجویان بسیجی از مسئولان مطالبه کردند؛ طرح‌هایی برای رفع مشکلات صنایع استان گیلان

دانشجویان بسیجی از مسئولان مطالبه کردند؛ طرح‌هایی برای رفع مشکلات صنایع استان گیلان

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به فعالیت دانشجویان بسیجی در راستای مطالبه‌گری از مسئولان گفت: در حوزه مشکلات کارخانجات و صنایع گیلان طرح‌هایی ارائه شد.

به گزارش گیلانستان، محمدمهدی نیازمند اظهار داشت: بسیج دانشجویی مجموعه‌ای متشکل از نیروهای جوان و پرانرژی بوده و یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آن نقش‌آفرینی در راستای رفع نیازها و دغدغه‌های مردم و نظام است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه گیلان انتخابات را تجلی مشارکت سیاسی و تجلی مردم سالاری دینی خواند و افزود: یکی از مهمترین رسالت‌های بسیج دانشجویی در حوزه انتخابات روشنگری و آگاه‌سازی مردم و قشر جوان است.

نیازمند گفت: در این مسیر تلاش کردیم تا با ایجاد قرارگاه انتخاباتی، زمینه‌سازی و تقسیم کار که در مراکز مختلف دانشگاهی انجام می‌شود در زمینه‌های مختلف به ارائه دغدغه‌های انقلاب و معرفی شاخص‌ها پیرامون انتخابات بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: سعی ما بر این بوده که مشارکت در حوزه انتخابات را بالا برده و با ارتباط‌گیری با دانشجویان مختلف و با سلایق متفاوت زمینه‌ روشنگری و آگاه‌سازی آن‌ها را در حوزه‌های مربوط به انتخابات فراهم سازیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه گیلان افزود: بسیج دانشجویی از طریق حضور میدانی و خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی، ذائقه خدمت‌رسانی نظام انقلاب اسلامی را به مردم چشانده و  می‌تواند در تشکیل زمینه‌های امیدآفرینی نسبت به آینده اثر‌گذار باشد.

نیازمند ابراز داشت: در راستای مطالبه‌گری دانشجویان از مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس حرکت خوبی را از سال گذشته آغاز کردیم و با سناریویی خوب، سلسله نشست‌های خوبی در این زمینه برگزار شد.

وی با بیان اینکه با حضور نمایندگان مجلس نیازهای مردم و موضوعات مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بررسی شد تصریح کرد: در حوزه مشکلات صنایع استان گیلان نیز جلساتی با رییس‌کل دادگستری برگزار شد و این نشست‌های مطالبه‌گری نتایج خوبی را نیز به همراه داشت.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه گیلان با اشاره به اینکه این نشست‌های مطالبه‌گری در شهرستان‌ها نیز دایر می‌شود گفت: در مقولاتی مانند مشکلات کارخانجات و صنایع طرح‌هایی ارائه شده که نتایج آن اکنون نیز ملموس است.

نیازمند با تأکید بر اینکه دانشجویان با آگاهی و فضایی که در اختیار دارند موضع‌گیری مناسبی را در حیطه‌های مختلف انجام می‌دهند عنوان داشت: بسیج دانشجویی همچنین در حوزه کارخانه ابریشم که یکی از پرونده‌های مهم قضایی گیلان است نیز ورود کرده است.

وی اظهار داشت: با وجود اینکه مراکز دانشگاهی به دلیل شرایط کنونی تعطیل است اما رسالت بسیج دانشجویی مبنی بر مطالبه‌گری در موضوعات مختلف تداوم داشته و ثمرات خوبی را نیز به همراه داشته است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار