کد خبر : 92358
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اردیبهشت 1402- 52: 11

فرمانده انتظامی ماسال خبر داد؛

دستگیری ۲ خواهر سارق در ماسال

دستگیری ۲ خواهر سارق در ماسال

فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری ۲ خواهر سارق در این شهرستان خبر داد و گفت: خواهران سارق درتحقیقات پلیس تاکنون به ۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ مرتضی ترازی از دستگیری ۲ خواهر که به روش کش‌روزنی اقدام به سرقت می‌کردند در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: سارقان تاکنون به ۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

 

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آن‌ها با مجموعه انتظامی برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، افزود: با رعایت اصول حفاظتی و خود مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

 

وی با بیان اینکه به دنبال وقوع چند فقره سرقت به روش کش‌روزنی در سطح حوزه استحفاظی ماسال، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، ادامه داد: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات و اقدامات فنی سارقان را که ۲ خانم هستند، شناسایی و مشخصات آن‌ها را در اختیار واحدهای گشتی قرار دادند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال از دستگیری این افراد توسط مأموران یگان امداد حین گشت‌زنی خبر داد و گفت: خواهران سارق در تحقیقات پلیس تاکنون به ۵ فقره سرقت به روش کش‌روزنی اعتراف کردند.

 

وی تصریح کرد: سارقان ۳۵ و ۴۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 

سرهنگ ترازی با اعلام اینکه وقوع سرقت به لحاظ تبعات آن در جامعه که موجب پایین آمدن احساس امنیت می‌شود، اهمیت ویژه‌ای دارد، افزود: پلیس برای تأمین امنیت و ارتقا احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار