کد خبر : 24396
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1397- 01: 10

رفتار منافقانه آنانی که در صدد جبران کمبودهای شخصیتی خود هستند، خللی در اعتقادات مردم وارد نمی‌کند/ مبارزه با فساد را از خود و خاندانتان آغاز کنید

رفتار منافقانه آنانی که در صدد جبران کمبودهای شخصیتی خود هستند، خللی در اعتقادات مردم وارد نمی‌کند/ مبارزه با فساد را از خود و خاندانتان آغاز کنید

رفتارها و گفتارهای منافقانه و جاه طلبانه دیروز و امروز افراد معلوم الحال بدون تردید در اعتقادات راسخ مردم دلاور ایران اسلامی خللی وارد نخواهد کرد.

به گزارش سرویس سیاسی گیلانستان، آیت الله احمد پروایی نماینده مردم شریف استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری پیرامون اظهارات سخیف یکی از نمایندگان مجلس بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسمه تعالی

خداوند منان را شاکریم در کشوری بسر میبریم که رهبر عزیزمان از علمداران و منادیان مبارزه با فساد وبی عدالتی وتبعیض میباشد.شخص مقام معظّم رهبری (دام ظلُّه) حسب اعتراف دشمنان معاند وضدّ انقلاب داخلی وخارجی کوچکترین نقطه تاریکی در زندگی ایشان وفرزندانشان و اندکی انحراف مالی واخلاقی در زندگی نزدیکانشان مشاهده نمیشود. آنانی که امروز مدعی شروع مبارزه با فساد از دفتر مقام معظم رهبری اند؛ شایسته است مبارزه با فساد را از خود و خاندان و اطرافیانشان آغاز کنند. کسانی که با سابقه نفاق و چنگ زدن به هر وسیله وابزار برای رسیدن به صندلی های سبز دنیوی ادعای شروع مبارزه با فسادرا از دفتر رهبر معظم انقلاب و قوه قضائیه مطرح میکنند طنز جالب روزهای آغازین سال جاری است.

رفتارها و گفتارهای منافقانه و جاه طلبانه دیروز و امروز افراد معلوم الحال بدون تردید در اعتقادات راسخ مردم دلاور ایران اسلامی خللی وارد نخواهد کرد. بی شک رهبر معظم انقلاب اسلامی و بیت شریفشان همواره در خط مبارزه با فساد بوده وامثال شهرام جزایری ها،با درایت بیت معظم له تحویل محاکم قضایی شدند.

آنانی که گاه و بیگاه با طرح مطالب دشمن شادکن و شبهه برانگیز در صدد جبران کمبودهای شخصیتی خود هستند و به شکل های گوناگون و چهره های متفاوت در زمان های متعدد ظاهر میشوند هیچ جایگاهی در نزد مردم انقلابی ایران اسلامی نخواهند داشت. این روزها که همه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بدنبال تضعیف جایگاه رفیع و والای رهبری هستند؛ بیان چنین موضوعات شبهه برانگیز از حنجره های اجاره ای محل تامل است.

فتنه گران بدانند؛ ناخدای سفینه نظام مقدس اسلامی که کشور را از طوفان های حساس تاریخی به ویژه فتنه ۸۸ به ساحل امنیت و آرامش رسانده است؛ بیان چنین شبهاتی کوچک ترین گردی را بر دامن کبریائی شان نخواهد نشاند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد سه شنبه , ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

دورود به نماینده خبرگان بصیر مردم ولایتمدار گیلان آقای پروائی. خداوند متعال به شما عزت بدهد.

رفتن به نوار ابزار