کد خبر : 21246
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1396- 56: 15

زمانی که در دانشگاه فقط میخوابیدم، ۸ میلیون میگرفتم/ این حقوق مجلس فاجعه است/ بعد نگویید نماینده دزد شد! + صوت

زمانی که در دانشگاه فقط میخوابیدم، ۸ میلیون میگرفتم/ این حقوق مجلس فاجعه است/ بعد نگویید نماینده دزد شد! + صوت

حقوق مجلس فاجعه است؛ در دانشگاه می‌خوابیدم ۸ میلیون می‌گرفتم!/ مدیر را باید تامین کنیم وگرنه فساد ایجاد می شود.

به گزارش گیلانستان، غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجالس نهم و دهم در گفتگو با خبرآنلاین ضمن اعتراض به حقوق و دستمزد برخی نمایندگان در مجلس گفت: زمانی در دانشگاه فقط می‌خوابیدم و ۸ میلیون می‌گرفتم اما الان صبح تا شب و دور از خانواده مشغول کار هستم و این حقوق مجلس فاجعه است. بعدا نگویند چرا نماینده دزد شد. مدیر را باید تامین کنید تا فساد ایجاد نشود. می‌گویند برای اسلام کار کن! تا کی؟

صوت این مصاحبه را می توانید در زیر گوش دهید:

لینک دانلود

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

احرار شنبه , ۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵

آقای جعفرزاده
باجناق جنابعالی بنام آقای […] که نیروی پیمانی سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان هست و بشکل نیروی مامور در دفتر جنابعالی مشغول کار میباشد رو حقوقش رو شما میدید یا سازمان صنعت معدن میده. آخه دروغ هم حدی داره.

حسین یکشنبه , ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

جناب جعفر زاده خسته نباشید با این اعترافتان قبلا که می خوابیدید ۸ میلیون می گرفتید حالا هم با ویلچر کل گیلان را میچرخید و از مناطق که توی عمرتون ندیده بودید لذت می برید ۸ میلیون می گیرید .

دکتر اویس یکشنبه , ۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱

آقای نماینده محترم
توجه شما را به دو نکته جلب می کنم :
۱- دانشگاه برای اعضای هیآت علمی ،ساعت موظف آموزشی و حضور پژوهشی دارد .لطفا مشخص کنید در کدام دانشگاه می خوابیدید و ۸ میلیون حقوق می گرفتید . به فرض که چنین بوده ، یا نشان دهنده این است که به وظایف آموزشی و پژوهشی خود عمل نمی کردید و به جای کار و حضور پژوهشی در دانشگاه می خوابیدید و یا مسئولان مربوطه به دلایل مختلف با شما با تسامح رفتار می کردند . ۲- نکته دوم این که شما نماینده مجلس هستید و قانون گذار باید دو ویژگی اصلی علم و عدالت را داشته باشد تا در تدوین و تصویب قوانین بتواند از حقوق ملت دفاع نماید .همه ملت می دانند که حقوق شما با حواشی وخدم وحشم ماهانه ۳۲ میلیون تومان است .یک مقدار عادلانه صحبت کنید . الآن عصر اطلاع رسانی است و دروغ ها زود راست آزمایی می شود .خداوند به شما صداقت و عدالت بدهد

دکتر اویس یکشنبه , ۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲

آقای نماینده محترم
توجه شما را به دو نکته جلب می کنم :
۱- دانشگاه برای اعضای هیآت علمی ،ساعت موظف آموزشی و حضور پژوهشی دارد .لطفا مشخص کنید در کدام دانشگاه می خوابیدید و ۸ میلیون حقوق می گرفتید . به فرض که چنین بوده ، یا نشان دهنده این است که به وظایف آموزشی و پژوهشی خود عمل نمی کردید و به جای کار و حضور پژوهشی در دانشگاه می خوابیدید و یا مسئولان مربوطه به دلایل مختلف با شما با تسامح رفتار می کردند . ۲- نکته دوم این که شما نماینده مجلس هستید و قانون گذار باید دو ویژگی اصلی علم و عدالت را داشته باشد تا در تدوین و تصویب قوانین بتواند از حقوق ملت دفاع نماید .همه ملت می دانند که حقوق شما با حواشی وخدم وحشم ماهانه ۳۲ میلیون تومان است .یک مقدار عادلانه صحبت کنید . الآن عصر اطلاع رسانی است و دروغ ها زود راست آزمایی می شود .خداوند به شما صداقت و عدالت بدهد .

خلیل دوشنبه , ۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

آقای جعفر زاده
اگر از حقوق نمایندگی ناراحتی استعفا ء بده برو دانشگاه بخواب و حقوق بگیر . ودر انتخابات بعدی به موکلین خود بگو من با این مقدار پول
نماینده شما نمی شوم .حقوق من را زیاد کنید تا به شما خدمت ؟؟!!!کنم . حکم ۸میلیون و هفت صد هزار تومان حقوق ما هیانه کم است .

رفتن به نوار ابزار