کد خبر : 65800
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400- 56: 10

با حضور مسئولان؛

فرمانده جدید انتظامی شهرستان فومن معارفه شد

فرمانده جدید انتظامی شهرستان فومن معارفه شد

«سرهنگ حمید رضا فیضی» با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان فومن معرفی شد.

به گزارش گیلانستان، فرماندار فومن عصر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی فومن گفت: وجود امنیت مهمترین شاخصه توسعه یافتگی همه جوامع است که با وجود آن زمینه توسعه فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه احساس امنیت و آرامش مردم شاخص وجود امنیت پایدار یک جامعه است، افزود: در جامعه‌ای که امنیت پایدار وجود دارد همه مردم در تولید و برقراری این امنیت مشارکت دارند.

محسنی با تأکید بر اینکه وجود نگاه اجتماعی به موضوع امنیت زمینه مشارکت و برقراری امنیت پایدار در یک جامعه فراهم می‌کند، گفت: آحاد جامعه باید با متولیانی که مسئولیت برقراری امنیت را دارند مشارکت کنند.

وی با اشاره به پیشرفت فناوری و تکنولوژی به ویژه در حوزه تجهیزات و امکانات مورد نیاز پلیس، اضافه کرد: امروز بهره گیری از تکنولوژی و فناوری‌های روز در تولید امنیت نقش دارند.

فرماندار فومن با تأکید بر صیانت از امنیت موجود در جامعه، تأکید کرد: ایران یکی از امن ترین کشورهای منطقه و جهان است.

محسنی با اشاره به اینکه، امنیت نعمتی است که تا انسان دچار ناامنی نشود متوجه نخواهد شد، ادامه داد: یکی از شهرستان‌هایی بودیم که بیشترین مشارکت را در انتخابات گذشته داشتیم بدون اینکه یک گزارش نا امنی در منطقه داشته باشیم و این تلاش نیروهای نظامی و انتظامی بوده است.

وجود امنیت برای هر جامعه‌ای لازم و ضروری است

فرمانده جدید انتظامی فومن در ادامه این مراسم با بیان اینکه نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است، گفت: وجود چنین نیرویی در تمام جوامع لازم و ضروری است.

سرهنگ حمید رضا فیضی با بیان اینکه نیروی انتظامی نیرویی است که با تمام توان در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده است، افزود: امنیت بسیار با اهمیت و لازمه هر جامعه‌ای است.

فرمانده انتظامی فومن ادامه داد: فرهنگ سازی در حوزه نظم اجتماعی و ناامن بودن فضا برای سارقین اراذل و اوباش و برخورد قاطع با اخلال گران و قاچاقچیان و کاهش تصادفات جاده‌ای زمینه تقویت نظام را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار