کد خبر : 48832
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اسفند 1398- 48: 11

مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

مراسم بزرگداشت روز شهدا به صورت مجازی برگزار می شود

مراسم بزرگداشت روز شهدا به صورت مجازی برگزار می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال مراسم بزرگداشت روز شهدا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش گیلانستان عبدالله پاکاری با اشاره به ۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار کرد: استان گیلان در طول دفاع مقدس هشت هزار تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

وی با بیان اینکه این استان بیش از ۲۲ هزار جانباز و دو هزار و ۶۰۰ آزاده نیز دارد، گفت: این نشان دهنده نقش و جایگاه ویژه مردم گیلان در مبارزات انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در ادامه با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل چهارم انقلاب، افزود: در ترویج این فرهنگ همه مسئولان و دستگاه نقش دارند.

وی با اشاره به نامگذاری ۲۲ اسفند به عنوان روز شهدا، تصریح کرد: در همین راستا هر ساله برنامه‌های متنوعی برای این روز پیش بینی و اجرا می‌شد که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا نوع و شکل برنامه تغییر کرده است.

پاکاری با بیان اینکه امسال برنامه روز بزرگداشت شهدا به صورت مجازی برگزار خواهد شد، گفت: تمهیدات لازم در این زمینه پیش بینی شده است.

وی همچنین به ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در این ایام و با توجه به شیوع ویروس کرونا اشاره و اظهار کرد: این خدمات بدون مراجعه حضوری انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان تأکید کرد: خانواده شهدا و ایثارگران می‌توانند برای بهره مندی از این خدمات به سایت بنیاد و دفاتر پیشخوان دولت استفاده کنند و یا با شماره تلفن ۱۶۱۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار